Bokt Office & Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paardenmeis1

Bokt Office & Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 15:33

Hoe kan ik via de Bokt Office lay-out op de Markt komen? Via de dropdown linksboven lukt het niet :n

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 15:35

Naar Home gaan, op een advertentie drukken die linksonderin staat.. Dan ga je naar een Markt advertentie. Vervolgens navigeer je gewoon naar Markt vanaf daar. :+

Of je klikt gewoon op deze link;
http://www.bokt.nl/markt

:+
Laatst bijgewerkt door Ier op 27-03-12 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Squawk

Re: Bokt Office & Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 15:38

Of naar forum-menu gaan, eenmaal andermaal en dan staat er boven dat er nu de bokt markt is, daar op klikken en klaar.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:48

Of je gebruikt de dropdown O:)

Was inderdaad vergeten daar de Markt toe te voegen.. Dank voor het melden!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 11:12

Thanks Bart!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:22

Zoooooo flikker op hee... ik heb dit vanaf het begin aangegeven, van 5 mods tot het forum tot Eline... Elines woorden waren dat het niet zomaar mogelijk was en dat het prio 10000 had... en nu zegt Bart "oeps, vergeten, staat er in hoor!".
Zit je dan al die tijd aan te kloten en uiteindelijk de hele markt maar opgegeven omdat het niet te doen was. Lekkere communicatie mensen!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:25

GamblersCup schreef:
Zoooooo flikker op hee... ik heb dit vanaf het begin aangegeven, van 5 mods tot het forum tot Eline... Elines woorden waren dat het niet zomaar mogelijk was en dat het prio 10000 had... en nu zegt Bart "oeps, vergeten, staat er in hoor!".
Zit je dan al die tijd aan te kloten en uiteindelijk de hele markt maar opgegeven omdat het niet te doen was. Lekkere communicatie mensen!

Zo'n ramp is dat toch ook weer niet?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:29

Je wilt niet weten hoe vervelend het is, als je normaal gesproken altijd EA even "meenam", veel kocht en verkocht. Dat was dan ook direct over toen ik van eline hoorde dat dat nog lang gaat duren want het had prio * heel laag *
En nu blijkt het alsnog gewoon even te kunnen.

Héél vervelend ja.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:30

Even in het dropdown menu naar wiki gaan en dan daarna rechtsbovenin was wel markt aan te klikken.. Zo ingewikkeld vond ik dat ook niet eigenlijk, alhoewel rechtstreeks net wat makkelijker is natuurlijk :Y)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:33

Ja, en als je dat 30 keer op een dag even snel wilt doen, dan is die omweg zó strontvervelend dat er mensen afhaken. Werd me in datzelfde topic verteld. Ik was dus niet de enige.

Nou ja, ik vind het gewoon heel apart hoe de communicatie daar intern gaat. Slecht dus.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:35

:=

't zijn ook maar mensen?

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:38

ongesteld? :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:39

Dus upendo? Mag ik me er toch wel even over verbazen hoe slecht, als je het al meerdere keren, op meerdere manieren hebt aangegeven vanaf het begin?

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:40

het gaat erom hoe je het formuleert denk ik :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:42

Wat, hoe jullie daarop reageren bedoel je? Maakt me niet uit, ik vind het héél vervelend dat het allemaal zo moeilijk moet gaan, en dan ineens blijkt het helemaal niet moeilijk te zijn, sterker nog, een "oepsie, vergeten! Kijk, nu is het er wel!".

Nou ja, ze zoeken het maar uit met die markt, dat is inmiddels al verleden tijd voor mij. Wordt veel te moeilijk over gedaan, geen zin meer in.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:42

dan is het klaar toch? :')

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:36

Het is ook iets dat ten opzichte van een hoop andere openstaande punten een lage prioriteit heeft, maar het is ook iets dat weinig tijd kost en dus snel opgepakt kan worden. In dit geval was het minder werk om het aan te pakken dan om het op te lossen. Als ik dit eerder voorbij had zien komen dan was de kans groot geweest dat het meteen opgelost was, ik gok echter dat dit punt binnen is gekomen tijdens mijn vakantie waarna het op de (lange) lijst met aandachtspunten terecht is gekomen. Die lijst gaan we de komende tijd verder afwerken en dat gaat op volgorde van prioriteit. Maar dat neemt niet weg dat er soms een punt tussendoor komt dat even snel tussendoor opgelost kan worden. Dat kunnen we echter niet bij alle 'snelle' punten doen als dat er meer dan een handvol zijn.

Snap dat het vervelend is maar er moeten gewoon keuzes worden gemaakt en je hebt net de pech gehad dat je punt binnen is gekomen tijdens mijn vakantie of dat ik het voor die tijd niet heb gezien of heb gezien terwijl ik totaal geen tijd had. Overigens prima als je je ongenoegen uit maar dat op een wat subtielere/constructievere manier doen werkt over het algemeen een heel stuk beter/prettiger :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:23

GamblersCup schreef:

Dit had mijn reactie kunnen wezen... snap hier ook niks van. Maanden lang aangeven at het eraan komt maar geen prioriteit heeft en nu wordt het "even" tussen neus en lippen door geregeld :+

Zal wel weer iets typisch bokt wezen :roll:

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:36

Mijn bek viel ook open :D
Ik las de topictitel en dacht 'ja, niet dus', was erg verbaasd toen ik Bart z'n post las!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 10:12

Doe er je voordeel mee :)
Het is inderdaad een punt dat, ten opzichte van een hoop andere zaken, een vrij lage prioriteit heeft. Er was redelijk omheen te werken. Aan de andere kant was het weinig werk, dus makkelijk op te lossen en dus prettig dat dat nu gebeurt is ipv aan het einde van de lijst met bugs die nog open staan :D Maar excuses voor het niet consequent zijn in deze ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 10:39

Ach, waardeloze communicatie is niks nieuws toch?