Reageren binnen een advertentie is niet automatisch volgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sofy

Reageren binnen een advertentie is niet automatisch volgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 09:17

Niet echt een probleem, maar wel onhandig:

Als ik binnen een advertentie reageer (bijv. een vraag stel), dan wordt de advertentie niet automatisch toegevoegd aan mijn gevolgde berichten. Dit zou wel handig zijn, anders moet ik telkens per se de links in mijn mail gebruiken om de advertentie terug te vinden. En aangezien ik nogal van het opruimen van m'n mailbox ben, raak ik ze dan wel eens kwijt ;).

Oscar
Forumcoördinator

Re: Reageren binnen een advertentie is niet automatisch volgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 12:43

Het klopt inderdaad dat dit niet gekoppeld is.
Voorheen was het oude EA opgezet in forumstructuur, het was dus een apart onderdeel van het forum. De nieuwe BoktMarkt is geen onderdeel meer van het gewone forum, het is echt een apart onderdeel geworden.
Helaas is het niet eenvoudig om alles 1 op 1 in elkaar over te laten lopen, we zijn nog aan het kijken of dat in de toekomst mogelijk en wenselijk is.

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 13:08

Oeh, ik zie dat ik me niet duidelijk heb uitgedrukt. Ik bedoelde niet zozeer de gevolgde berichten (dat wist ik idd dat ze daar niet bij komen), maar ik bedoelde de gevolgde advertenties. Dit is een functionaliteit binnen markt zelf, dus moet denk ik wel gemakkelijk mogelijk zijn.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:30

Oh sorry, ik heb je blijkbaar verkeerd begrepen. We doen een nieuwe poging :))

Het klopt inderdaad dat wanneer je een reactie plaatst, de advertentie niet automatisch toegevoegd wordt aan je gevolgde advertenties.
Wat je wel kunt doen is even extra op de knop "advertentie volgen" drukken, en dan kun je binnen de Markt via "gevolgde advertenties" (in het rijtje aan de linkerkant) er makkelijker heen gaan. Je krijgt dan een rij(tje) te zien met advertenties die je zelf gemarkeerd en opgeslagen hebt, dus eigenlijk een soort van persoonlijke voorkeuren.

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 13:38

Ja, die optie gebruik ik nu dus ook maar een stuk vaker ;). Maar ik zou het wel handig vinden als advertenties waarop je gereageerd hebt meteen bij je gevolgde advertenties zouden komen te staan, door te reageren geef je immers al aan interesse te hebben. Misschien iets voor een volgende versie van markt?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:54

Dat is inderdaad wel iets om even te bespreken, bedankt voor je tip :)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:59

Is net zoals dat je een privebericht sturen aanklikt, dat de advertentietitel niet automatisch bij het onderwerk verschijnt, wat bij EA wel zo was.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 14:11

Dat klopt Silly, dat werkt inderdaad anders dan voorheen.
Voorheen ging alles via het forum en EA was daar een onderdeel van. De BoktMarkt is in een andere taal geschreven (om het maar even simpel te zeggen) en de PB-functie is een later ingebouwd handigheidje, maar daarbij mis je inderdaad wat dingen die er voorheen wel waren.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 14:15

Nou ja, misschien is het in de toekomst te verhelpen, tot die tijd is het gewoon copy/paste ;-)