Statjes? Bart hoe zien de veranderingen er uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Statjes? Bart hoe zien de veranderingen er uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 20:48

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:45

Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar, want heb zelf nog steeds het gevoel dat mijn advertenties amper meer bekeken worden. Ben benieuwd hoe dat bij anderen is.

Eline

Re: Statjes? Bart hoe zien de veranderingen er uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 23:34

Er zijn nog geen statjes, maar in het BBB van 1 maart zijn we kort ingegaan over de veranderingen op de Markt: [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin februari

SSdesign: wij horen verschillende verhalen, maar het is in ieder geval heel duidelijk dat er nog heel veel te winnen valt. Een deel van de 'views' die advertenties vroeger hadden vallen weg omdat mensen al op de zoekpagina meer informatie en een foto zien en beslissen of ze al dan niet klikken. Maar door betere integratie in de site, is er nog een wereld te winnen. Dat zien wij ook liever vandaag dan morgen gebeuren, maar dat is een ingewikkeld project wat tijd nodig heeft.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 12:36

Eline, ik snap zeker dat het erg veel werk is :). Maar in ieder geval top dat jullie er zo mee bezig zijn. Misschien duurt het wel even, maar uiteindelijk zal het allemaal goed komen :D Bedankt in ieder geval voor alle inspanning :D

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 12:50

Eline schreef:
Er zijn nog geen statjes, maar in het BBB van 1 maart zijn we kort ingegaan over de veranderingen op de Markt: [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin februari

SSdesign: wij horen verschillende verhalen, maar het is in ieder geval heel duidelijk dat er nog heel veel te winnen valt. Een deel van de 'views' die advertenties vroeger hadden vallen weg omdat mensen al op de zoekpagina meer informatie en een foto zien en beslissen of ze al dan niet klikken. Maar door betere integratie in de site, is er nog een wereld te winnen. Dat zien wij ook liever vandaag dan morgen gebeuren, maar dat is een ingewikkeld project wat tijd nodig heeft.

gelegenheid bij uitstek voor responsive webdesign als jullie bokt een facelift gaan geven lijkt me, krijgen jullie misschien ook minder vragen over een bokt app :)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 13:10

Thanks SSdesign :)
En dat is inderdaad onderdeel van de wishlist Jade :j