Ik ben Mystric8 op bokt en ik het echt heet ik Elise. Ik ben nu 19 en een half en al sinds jongs af aan een echte paardenfan. Ik heb op dit moment 4 paarden thuis staan waaronder een ruin (Mystric, schimmel, 8 jaar) twee merries ( Dyana, vos, 8 jaar en Pride, zwart 11 jaar ) en een 2 jarige hengst ( Destiny, zwartbruin, knuffelbeest ). Zoals ik al zei ben ik al sinds jongs af aan een echte paardenfan, nu uiteraard nog steeds, en kon ik Bokt dus niet voorbij laten gaan! Op mijn profiel staat mijn paardenleven verhaal, dus als je zin hebt om iets te lezen ga je gang

Ik kan melig zijn, maar rij serieus met de paarden en de veel andere dingen met ze. Vooral met Destiny ben ik nu bezig, en met de weide, omdat meneer wel nog een wil ontsnappen. Verder rij ik wel eens wedstrijden als ik tijd heb. Ik heb vanaf mijn 8ste tot mijn 10de een schimmelruintje Whitelock gehad, maar die hebben we moeten inslapen door koliek. Verder heb ik ook nog een verzorgpony gehad, Blacky, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik het niet kon vinden met de andere verzorgster. Dat was het zo een beetje.
Groetjes Mystric8.