zo duh. ik zie dus nu pas, dankzij jullie, dat je ZO in 1 keer naar boktmarkt kunt ik ging altijd via eenmaal andermaal, en dan in dat zinnetje : 'ea is vervangen door boktmarkt' klikte ik op markt
Ooh vandaar... misschien ook logisch omdat de bokt markt ook nog niet in office style is helaas.
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 20-03-12 22:15
Rechts bovenin staat inderdaad een link naar de BoktMarkt, maar het blijkt dat deze soms lastig te vinden is. Het staat in elk geval op de lijst van Bart om de link naar de Markt op een duidelijkere/logischere plek te zetten, daar wordt binnenkort aan gewerkt
Als je de link trouwens eenmaal gezien hebt, dan is ie niet makkelijk te vergeten: bokt.nl en dan simpelweg "/markt" erachter
Tjonge jonge.... ik heb hem ook gevonden hoor!!! Voel me nu dan ook behoorlijk blond! Misschien kan hij in neon letters en dan flink flikkeren???? Maar is dit topic toch ergens goed voor geweest.
't Is dat ik niet zo handig ben met allerlei creatief gedoe, anders had ik nu terplekke iets in knipperende neonletters gemaakt
Maar goed: de link staat er, maar hij is blijkbaar voor sommigen te lastig te vinden. Da's een bekend probleem en Bart heeft al aangegeven dat hij er binnenkort even voor gaat zitten om een poging te doen om het wat meer in het oog te laten springen
Nou ik toch aan het zeuren ben over bokt markt nog even vraagje. Ik krijg als ik op markt zit doorlopend een melding van traag script. Er gaat dan een gekleurd rondje draaien, moet kiezen tussen stoppen of doorgaan en na 2 keer kan ik weer verder. Elke keer als ik naar een nieuwe pagina ga, gebeurd dit en het is echt alleen op markt, verder totaal geen probleem op bokt. Thuis trouwens ook niet, op stal heb ik een apple thuis een "normale". Iemand enig idee waar dat nu aan kan liggen??