Ik ben Rianne, ben 6 jaar geleden ofzo toen ik een penny was welleens op bokt geweest(en helemaal de grond in gestampt[en dat was best wel even goed]). ik had toen net mijn verzorgponys en ik ging er wel even eentje inrijden. dank jullie wel voor het afraden haha. omdat ik een andere e-mail heb. kon ik die account niet terug krijgen 'helaas'.
mijn naam is gebaseert op mijn 2 maanden stage in Argentinië, aangezien ik een beetje onhandig was(van mijn paard vallen, schapen laten wegrennen etc.), maar toch veel dingen durfde, altijd met mijn mes rond liep, met baby poeder aankwam voor drukplekken en goed kon paardrijden noemde alle gaucho's mij Poco Gaucha(beetje gaucha). haha dat vond ik nog best een eer. dus vandaar.
nu gaucha ik lekker door bij mijn verzorgpony's. de pony (die wel ingereden was) waar ik 7 jaar geleden mee begon is nu te klein èn te oud. deze laat ik dus op lekker poetsen na, gewoon met rust. nu rijd ik met een dochter, die ik heb omgeschoold van karrepaard tot rijpaard. namelijk domenique. dus die moet nu noodgedwongen neckreining leren, gelukkig heb ik geen haast.
dit is een foto van vorig jaar zomer