Nou ik ben dus ook nieuw

Eigenlijk lees ik al tijden mee, maar heb ik mij nooit geroepen gevoeld om mee te schrijven.
Toch nu maar eens een poging wagen. Er lopen op dit moment erg veel leuke topics.
Over mijzelf: Ik ben 20 jaar, studeer psychologie en heb paarden altijd leuk gevonden.
Helaas mijn ouders niet. We hadden het geld en de ruimte voor een paard, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn

Prima dacht ik. Ik reed mijn rondjes in de manege, mijn lieve vriendin had een verzorgpaard waar ik wel eens op reed en een jaar 2/3 geleden kreeg zij haar eigen pony. Deze pony rijdt ik ook af en toe, helaas geen klik en ze staat voor waar ik nu studeer ook een beetje ohandig. Desondanks hou ik heel veel van de pony. Ik ben graag met haar aan het poetsen en vind het heerlijk om samen op pad te gaan.
Mijn lieve vriendin had ook nog 2 hele leuke shetlander geadopteerd van de buurvrouw, want die was ziek geworden. Helaas bleek een erg hoefbevangen te zijn en na veel geprobeerd te hebben, is ze 2 jaar geleden ingeslapen. De andere shetlander dame is een lekker oud dametje. Ze vindt het heerlijk om te knuffelen en te kroelen. Af en toe staat ze voor de kar en dan komen haar wilde haren nog te voorschijn

5 jaar later vind ik de paarden nog steeds erg leuk en zoek ik stiekem hier al een lange tijd voor een leuk paardje. Ik rijd nog steeds op de manege, waar ik naar mijn idee nog steeds van leer. Mijn instructeur vind ik ook erg goed en legt vaak uit waarom dingen niet werken of juist wel. Daarnaast heb ik natuurlijk bokt nog, kom ik er niet uit in de lessen dan heeft iemand anders het probleem wel gehad op bokt

Goed genoeg over mij. Het is alweer veelste lang geworden.
groetjes Lovelys