Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EstherHegt schreef:Het zou geweldig zijn als dit zou kunnen. In zo'n openingspost zou de regelgeving waaronde de WUD, welzijnswet en wet op diergeneesmiddelen ook even duidelijk vermeld kunnen worden. Daar heb je al behoorlijk veel informatie die altijd is na te slaan.
Karl66 schreef:Ik denk dat dit soort "harde" informatie beter in de wiki past, maar een centrale plek voor de ethiek rondom paarden lijkt me niet verkeerd. Dat wordt een steeds prominenter deel van de discussie over paarden en is nu ernstig versnipperd.
Karl66 schreef:Ik denk dat dit soort "harde" informatie beter in de wiki past, maar een centrale plek voor de ethiek rondom paarden lijkt me niet verkeerd. Dat wordt een steeds prominenter deel van de discussie over paarden en is nu ernstig versnipperd.
russel schreef:Ja.....super en geen Huiskamertopic, een serieus topic waar de zin en onzin van dit soort dingen aan de kaak gesteld wordt....zodat deze 2 topics naast elkaar gelezen kunnen worden en de echte penny op kan staan om een lichtwerkerspray te mogen bestellen in dat andere topic....