Ik heb het probleem dat mijn computer bij verschillende websites (bokt, facebook, etc.) na een paar minuten/seconden steeds uitlogt. Het is zelfs zo erg dat als ik al naar een andere pagina ga binnen bijv. bokt dat ik weer opnieuw moet inloggen.
Ik weet dat het waarschijnlijk aan een instelling van de computer ligt, maar ik kom er niet uit wat er verkeert gaat. Wie heeft er tips?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 02-03-12 11:09
Heb je soms in je internet opties aan staan dat hij je wachtwoorden/cookies niet mag onthouden? Dan wordt je idd steeds uitgelogd zodra je je browser afsluit. Ergens bij internet opties kun je dat veranderen.
kensha
Geplaatst: 02-03-12 11:10
Heb je dit in verschillende browsers of alleen in 1 web browser?
En welke webbrowser gebruik je dan kunnen we je meer helpen.
@ Cayenne: Rare is dat als ik opnieuw ga inloggen en mijn gebruikersnaam intoets, automatisch daarna het wachtwoord wordt ingevuld. Weet je ook waar bij de internetopties kan vinden?
@ kensha: Kan je mij uitleggen waar ik de gegevens kan vinden waar je om vraagt?
kensha
Geplaatst: 02-03-12 11:37
Je hebt verschillende webbrowser zoals Internet Explorer, Google Chrome, Firefox en noem maar op. Ik neem aan je Internet Explorer hebt.
Wat je eventueel kan doen is Google Chrome downloaden dan verwijder je de Internet Explorer. Via Google Chrome download je Internet Explorer weer en installeer je het. Als het goed is zijn de settings weer normaal.