Ik kijk al een tijdje rond op dit forum, maar heb toch de stap genomen om me aan te melden.
Even kort wat over mezelf, ik ben Lieneke en ben 21 jaar. Sinds kort rij ik paard bij manege De Buitenwijck, wat me echt heel goed bevalt. Na jarenlang als kind gek te zijn geweest op paarden en alles wat er mee te maken heeft, toch op 21 jarige leeftijd eindelijk de stap genomen om ook echt te leren rijden. Waarschijnlijk hebben mijn schoonzusje en enkele vriendinnen daar ook hard aan mee geholpen. Inmiddels heb ik 8 lessen gehad (2x een privéles van een halfuur en 6x een groepsles van een uur). Ik vind het echt geweldig en kijk elke maandagavond na de les alweer uit naar de volgende week. En ben ook al druk aan het dromen hoe het zou zijn om een eigen paard te hebben.
Verder heb ik dus nog weinig ervaring en ook weinig kennis over paarden en alles wat er mee te maken heeft, maar ik hoop dit te veranderen door veel te lezen en rond te kijken. En ik geloof dat dat geen probleem zal zijn hier op het forum.