Hallo + vraag over gelatine hydrolisaat voor human gebruik.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

creatin

Hallo + vraag over gelatine hydrolisaat voor human gebruik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 22:25

Hallo, ik heb een vraagje waar ik al tijdje mee zit.

Omdat ik persoonlijk gelatine gebruik voor gewricht/aanhechting problemen, ben ik gaan rondzoeken naar een goedkoper product dan de kleine zakjes van 100 gr die ze in de reform winkel verkopen.

nou zag ik op de site van vitella-webshop dat hun Gelatine Hydrolisaat verkopen in potten van 1,5 kg. http://www.vitella-webshop.nl/Gelatine-Hydrolisaat.html
nou is dat stuk goedkoper, alleen het probleem is, het word voor dieren/paarden gebruikt en ik vraag me af of dit veilig/safe is voor menselijk gebruik?
Ik heb al paar keer via mail contact opgenomen die vitella maar ik heb er nooit antwoord op gekregen.
Ik denk dat ze het zelf ook niet weten.

Omdat ik zag dat dit forum wel bekend is met deze supplement voor diergebruik vroeg ik me af of hier mensen zijn die mij met zekerheid kunnen vertellen of dit product ook voor mensen gezond/veilig is om te gebruiken..

aan reacties van: 'ja denk het niet het is voor paarden gemaakt duh!' , of 'nee lijkt me niet' reacties heb ik dus niks aan.
Iemand die me hier meer over kan informeren waarom wel of waarom niet?

groeten.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Hallo + vraag over gelatine hydrolisaat voor human gebruik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:29

Dit topic zou thuishoren op MensenWelzijn. Omdat je echter nog niet voldoende nuttige berichten op de informatieve fora hebt, kan je daar nog niet posten. Je topic verplaatsen heeft dus niet zoveel zin. Daarom hier een slotje.