Verwijderen van een topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

courtjuh

Verwijderen van een topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 19:51

Er zijn flink wat topics waar ik spijt van heb.....

Hoe verwijder ik deze of is dat onmogelijk?
Thanks

Anoniem

Re: Verwijderen van een topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:52

Berichtje met motivatie naar de mods sturen :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:53

Hoezo met motivatie Jans?

In principe is Bokt toch verplicht om de berichten weg te halen als daar om gevraagd wordt, ongeacht de motivatie?

ilsse

je weet toch van te voren dat je wat op internet gaat zetten?

Murthul

Inderdaad, als je hiervoor een goede reden hebt kunnen deze topics verwijderd worden door een mod.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:54

Sjors

ilsse schreef:

Dat vraagt TS niet ;)

Anoniem

ilsse schreef:

Sommige zitten al heel wat jaartjes op bokt, andere denken niet altijd even goed na als ze wat posten.

Edit: wat maakt de reden eigenlijk uit waarom je iets verwijdert wilt hebben?

courtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 19:59

Thanks everyone!

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:01

Nee maar ik denk dat iedereen zich wel realiseert dat je wel op internet zit, hoe dan ook, alles wordt bewaard! Bedoel het niet slecht, maar je kan dan beter de volgende keer uitkijken wat je erop zet.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:03

Dat realiseert niet iedereen zich. Als jij hier tien jaar geleden als guppy van 13 je aanmelde en nu dus 23 bent, tja...

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:09

Dan had ze de regels beter moeten lezen ;) En dan bedenken wat ze erop gaat plaatsen

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:10

ilsse schreef:
Dan had ze de regels beter moeten lezen ;) En dan bedenken wat ze erop gaat plaatsen

Mijn god, hoe vaak ga je jezelf nog herhalen :roll:
Je mening is nu wel duidelijk.

De regels zijn alleen zo dat alles wat je erop zet er weer afgehaald moet kunnen worden. Dus gezien dat kun je er opzetten wat je wilt en laten verwijderen wat je wilt. (Alleen zou het minder werk kosten als iedereen eerst denkt en dan plaatst maar wat stef al zegt, 10 jaar geleden zou je er hele andere dingen opzetten dan wat je nu doet).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:11

ilsse schreef:

Alsof jij je altijd bewust was van je acties toen je 12 was en eventueel emotioneel.

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:21

Asyaa schreef:
ilsse schreef:

Alsof jij je altijd bewust was van je acties toen je 12 was en eventueel emotioneel.

Nee tuurlijk niet, maar het is en blijft een forum, waar mensen informatie op kunnen zoeken. Dan moet je niet online plaatsen!

Maar ik snap dat ik duidelijk niet mijn mening mag zeggen, het was een tip voor de volgende keer. Hopelijk kan de TS dit wel begrijpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:23

Volgens mij is Bokt verplicht om berichten en topics te verwijderen als dat gevraagd wordt. :)

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:26

Nee.. alleen als het om dingen gaat wat jou persoonlijk kunnen schaden. Ik weet niet of dit in TS haar geval is? Verder is het een forum waar je dingen met elkaar deelt zodat anderen hier weer wijzer van kunnen worden. Als je hier berichten uit gaat halen, kloppen verhalen niet meer of kun je dingen niet meer volgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:27

ilsse schreef:
Nee.. alleen als het om dingen gaat wat jou persoonlijk kunnen schaden. Ik weet niet of dit in TS haar geval is? Verder is het een forum waar je dingen met elkaar deelt zodat anderen hier weer wijzer van kunnen worden. Als je hier berichten uit gaat halen, kloppen verhalen niet meer of kun je dingen niet meer volgen.

Dat is het standpunt van bokt, maar dat is niet wat er werkelijk verplicht is.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:09

ilsse schreef:
Maar ik snap dat ik duidelijk niet mijn mening mag zeggen, het was een tip voor de volgende keer. Hopelijk kan de TS dit wel begrijpen.

oh, als iemand jou mening niet deelt, mag je hem niet plaatsen? Whatever

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:14

ilsse schreef:

Daar denk je meestal iets simpeler over als je nog wat jonger bent he. Een persoon van 10 realiseert zich niet zo snel wat de gevolgen kunnen zijn dan iemand van 20.

Volgens mij ligt het ook aan het soort topic, ik wilde dit ook een keer maar het werd niet gedaan omdat er nog informatie voor andere bokkers in zat.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:30

Ik heb het ook weleens gevraagd hoor.. Of als ik mijn volledige naam ergens had staan. Halen de modjes zo voor je weg, ik ben altijd heel goed geholpen +:)+

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:37

Asyaa schreef:
ilsse schreef:

Dat is het standpunt van bokt, maar dat is niet wat er werkelijk verplicht is.

Dat is niet alleen het standpunt van Bokt, dat is gewoon hoe het juridisch in elkaar zit. Als plaatser van de berichten heb je weliswaar de auteursrechten van zo'n bericht, maar door het te plaatsen heb je het forum, in dit geval Bokt, een eeuwigdurende licensie voor voor het gebruik van dat bericht gegeven. Een forum is alleen verplicht om informatie te verwijderen als het om persoonsgegevens gaat en aangezien de meeste berichten geen persoongegevens zijn of bevatten is een forum dus niet verplicht ze te verwijderen. Vandaar dat Bokt ook gewoon om een motivatie kan vragen voor ze beslissen de berichten te verwijderen.

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 21:56

Dat is niet waar, als er ook maar een bokker is die er een rechtzaak aan zou wagen dan vallen er hele stukken bokt weg. Arrogantie ten top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:03

Dus als anders jou rechten niet respecteren en je daarvoor een rechtzaak aanspant om alsnog te zorgen dat andere hun plichten nakomen ben je arrogant?

Mooie wereld leven we toch in.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:09

Miscommunicatie?Volgens mij vindt Lauren_ bokt arrogant en als er echt een rechtszaak komt dat gebruikers dus in het gelijk gesteld worden en vandaar de stukken bokt die gaan missen.
Correct me if i'm wrong.