waarom bestaat EA nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

waarom bestaat EA nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-12 20:46

Het spijt mij zeer als hier al een antwoord op de site staat :o
Bokt Markt is toch de vervanger van EA? dus waarom bestaat EA dan nog?

Jes

Re: waarom bestaat EA nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:58

Ik denk dat dat is als overgang periode vanwege advertenties die nog open staan.

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:41

Klopt :)

Als het goed is, zal dat over niet al te lange tijd verdwijnen :)

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 01:55

nou geef mij maar EA heb nu advertensies staan op de makt , maar niks, bij ea was dat fijne, nu nog ga ik eerst na ea en zie dan oude datums,.

Ik denk als EA helemaal weg is , de boktmarkt wel aantrekkelijker word althans hoop ik

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 07:45

Ik lees overal die problemen met de bokt markt maar de enige die er echt op achteruit zijn gegaan zijn de commerciële mensen lijkt t wel. Waar ze eerst veel leads/verkopen hadden geeft de bokt markt hun dit niet. Echter denk ik dat we allemaal niet moeten vergeten dat de bokt markt / verkoopruimte iets is waar de gebruiker zo makkelijk mogelijk moet kunnen zoeken en navigeren. Dat de bokt markt minder leads etc geeft heeft wellicht ook te maken met dat wat mensen via bokt vaak aanschaffen extra/dan wel luxe artikelen zijn, het zijn vaak hebbedingen die ze niet persé nodig hebben.

T is logisch dat er vele tegenstanders en voorstanders zullen zijn, zo ook op mijn post hier. Maar wat verdient Bart nou met de bokt markt / ea. Ik denk dat iedereen die klaagt beter goede suggesties kan doen over eventuele verbeterpunten aan de bokt markt, ea komt echt niet terug. Dus lever in plaats van enkel kritiek ook suggesties over hoe t beter kan - zonder altijd naar ea te refereren...