Geen advertentie plaatsen met mini laptop?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Geen advertentie plaatsen met mini laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 21:07

Naja, de titel zegt het al. Klopt het dat je geen advertentie kunt plaatsen met een mini laptop? Of een oude bewerken?

Ik kan alles invullen, behalve het omschrijving gedeelte. En dat is toch echt het belangrijkste.

xxelviraxx

Re: Geen advertentie plaatsen met mini laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:51

Kan gewoon hoor, ik heb ook een mini laptop en kan gewoon plaatsen.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:08

Het 'klopt' niet, maar het kan op dit moment nog wel zo zijn. Door een bug in het formulier, is het omschrijvingveld vanaf een aantal mobiele telefoons niet in te vullen. Dat het ook via een mini-laptop niet kan hebben we nog niet eerder gehoord, maar kan daar zeker mee te maken hebben.

Wat krijg je precies te zien als het niet lukt? een melding, of kan je het niet aanklikken?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-12 15:25

Ik kan het niet aanklikken zodat ik een bericht kan maken. Als ik er op klik (maakt niet uit hoevaak) dan gebeurt er niks. Ik kan het dikgedrukt knopje ook niet indrukken.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:26

Hier heb ik ook last van met mn telefoon. Precies hetzelfde verhaal, komt geen typeschermpje bij het aanklikken.
Wilde even toevoegen dat dit ook zo is bij het reageren op advertenties. Wilde net reageren, maar ook dit gaat niet.

Ben ook stiekem wel een beetje benieuwd of dit nog aangepast gaat worden. Doe namelijk veel op mn telefoon.