Ik wil graag via bokt onze educatieve website meer onder de aandacht brengen. Ik heb dit eerst geprobeerd via de BoktMarkt, maar dit schijnt weinig succes te hebben... (toen er nog EA was, hadden we veel meer bezoekers die via bokt kwamen). Is er een andere "afdeling" op bokt waar je een link mag plaatsen en eventueel advies/suggesties mag vragen om de website te verbeteren en de inhoud te optimaliseren, zodat steeds meer Bokkers (en anderen) door ons geholpen kunnen worden?
Dat heb ik al, zoals je ziet maar tussen alle duizenden onderschriften op bokt wekt dat ook niet echt de aandacht. Bovendien willen we vooral graag extra feedback, tips en suggesties krijgen, vooral naar nuttige onderwerpen toe..
Bij links mag je geen reclame maken... Maar er is wel een speciale topic waarbij je je website kan plaatsen. Of als je aansluit bij een hk- topic kun je vragen of ze een willen kijken
Je geeft zelf aan dat je reclame wilt maken voor je site, daar zijn genoeg manieren voor. Bijv een banner op bokt, maar ook google adds, or advertenties in bladen. Heb je hier geen budget voor houd het op.
Adsense doen we inderdaad, alsook een campagne via facebook. Onze budgetten zijn niet eindeloos, dus vandaar dat we op zoek zijn naar efficiënte en budgetvriendelijke manieren om publiciteit te maken. Naarmate we groeien, zullen ook de publiciteitsbudgetten groeien, maar momenteel kunnen we er geen honderden euro's tegenaan gooien. Dat zal wellicht voor veel ondernemers hetzelfde zijn.. Maar we dwalen een beetje af, geloof ik
Ik lees ook even mee Op het oude EA-CO kon je goed reclame maken (en kreeg je ook klanten), maar met de huidige boktmarkt krijg je niets binnen, erg jammer. Ben dus ook erg benieuwd of er een andere manier voor is op bokt