Volgens mij heeft dat te maken met je internet verbinding. Dan laad hij sommige afbeeldingen niet goed. Vaak helpt het om een keer de pagina te vernieuwen (F5).
Ik zie sommige idd ook niet, alleen maar kruisjes en als ik ze wil openen in een nieuw vensten of tabblad krijg ik of een foutmelding of een forbidden pagina. Hoe kan dit? Hopelijk word het uitgezocht!
Ik heb het zelfde probleem. Bij bv. hk topics of foto-topics heeft hij heel veel foto's, dan kan ik ze eerst wel zien en dan maakt hij er een kruisje van..
maar hoe kan het dan dat als je de link zelf geopend hebt dat daarna de afbeelding wel in het topic te zien is?
ook bij mij staat de censuur uit.
HippoLogic
Geplaatst: 27-02-13 09:24
Kan het iets te maken hebben dat je bv de cookies nooit geaccepteerd hebt van de betreffende site waarnaar de afbeelding verwijst? Ik heb er ook last van (zit in Canada).
Het kan zijn dat de oorspronkelijke website dusdanig is ingesteld dat afbeeldingen niet op andere sites geplaatst kunnen worden. Als je de link (de eerste die ik tegen kom in het linkje naar het topic) kopiert en plakt krijg je wel de foto te zien.
Volgensmij is het linken naar foto's op andere sites Hotlinken. Het kost de eigenaar van de andere site dataverkeer, niet elke site is daar blij mee en maken het hotlinken dus nietmogelijk.
Als je de link kopieert en direct bezoekt, krijg je de foto wel te zien. Als je daarna het topic bekijkt, staat de foto in je cache (geheugen van je browser) en krijg je op die manier de foto wel direct te zien.