Ik zal me even voorstellen dan maar. Ik ben Margot, 25 jaar en woon in De Bilt, Utrecht. Heb vroeger vanaf 12 - 16 of 17 jaar op manege De IJsselsprong in IJsselstein gereden. Totdat ik er een keer ben afgevallen en mijn rug had gebroken... na lang revalideren en van oksels tot heup in het gips te hebben gezeten, weer helemaal beter gelukkig. Engeltje op mijn schouder gehad, want had ook heel anders af kunnen lopen... Toen ik beter was verklaard begon het toch weer te kriebelen en ben naar manege De Volte, ook in IJsselstein gegaan. Heb het daar weer langzaamaan opgebouwd op het rustigste paard van de manege, maar heb me toch niet meer helemaal zeker gevoeld op de rug van een paard. Op gegeven moment moest ik het zelf gaan betalen van mijn ouders, maar dat was te duur voor mij en ben toen dus gestopt. Heb in 2010 nog een verzorgmerrie gehad (Buick), waar ik ook een paar keer mee ben gaan rijden. Toch voelde ik me ook bij haar niet helemaal op mijn gemak. In verband met het verhuizen naar de Bilt ben ik ook met Buick gestopt.
En dan nu... je raad het al. De kriebels duiken weer op. Eens verknocht aan paarden, altijd verknocht aan paarden. Vriendlief begint ook interesse te tonen ( en dan met name voor de Fries... ook mijn favo).
Misschien toch maar weer beginnen? Voel me alleen ongemakkelijk in groepslessen, dus zit eraan te denken eerst (misschien met vriend) een paar prive-lessen te nemen. Heb al een beetje rondgekeken, en er zitten verschillende maneges bij ons in de buurt, maar ken ze geen van allen dus zal eens kijken wat er hier op bokt over te vinden is!
Uiteraard komen er later 2 friezen bij ons aan huis, op ons eigen stuk land....... (dromen mag toch wel he?

Mocht iemand ook uit mijn omgeving komen en hier in de buurt rijden, ik hoor graag van jullie!! Tips zijn van harte welkom!
Groetjes, Margot