Het zal wel onmogelijk (of teveel werk) zijn, maar ik heb al vaker de functie gemist, om alleen de posts waar foto's in staan te kunnen zien. Dus dat je net zoiets kunt aanklikken zoals 'geplaatst door', maar dan na het klikken alleen de reacties waar foto's in staan kunt zien. Ik heb namelijk vaak in bijvoorbeeld haar/piercing/tatoeage topics, dat alleen de plaatjes mij echt interesseren Meer bokkers die zoiets wel handig zouden vinden? En is het bij interesse eventueel haalbaar zoiets te maken?
Hier zou ik heel veel baat bij hebben, maar ik twijfel aan de uitvoerbaarheid hiervan. Ik zoek ook wel eens in mensen hun berichten naar eerder geposte foto's (topic kwijt maar nog wel de poster weten, bijvoorbeeld), en als deze soms honderd(en) berichten per dag plaatsen, geef ik de hoop op.
Lijkt me een enorm goed idee! Ik mis ook de functie dat je via de zoekfunctie door m'n eigen posts kan zoeken naar posts met een foto in bijvoorbeeld. Of is dit al mogelijk?
Ik meen mij te herinneren dat er wel eens vaker zoiets is geopperd, maar kon het niet vinden op FZ. Desalniettemin, ik zou het ook ontzettend handig vinden
Dit vind ik nou eens een goed idee, haha. Ook ik heb regelmatig dat ik alleen de foto's uit bepaalde topics wil zien en nu is dat inderdaad een heel gedoe
Dit is een functie die op onze wensenlijst staat, maar waar we nog niet aan toegekomen zijn. Het leek erop dat er een makkelijke manier was om het te realiseren, maar die werkt helaas niet.
In de toekomst willen we dit dus zeker mogelijk maken, maar er zijn een hoop dingen die meer prioriteit hebben, dus het kan even duren voordat het ook daadwerkelijk kan.