Waarschuwing voor oud topic ook voor de volgende berichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Waarschuwing voor oud topic ook voor de volgende berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 20:37

Naar aanleiding van een oud topic welke door een andere bokker omhoog werd gehaald, reageerde ik ook meteen maar, ik zag het topic nl. weer in 'mijn berichten' omhoog springen. De 1e bokker die reageert op een (heel) oud topic krijgt een waarschuwing in dikke, grote en rode letters dat het een oud topic betreft. Echter, als die 1e bokker deze waarschuwing negeert, krijgen de volgende bokkers die reageren geen waarschuwing meer.

Kan die waarschuwing niet gewoon blijven staan, óók voor de mensen die daarna nog weer reageren?
Zie onderstaand:

JoyCiej007 schreef:
Oplettende bokker schreef:
En wat betreft de rode letters die in beeld kwamen toen je antwoordde op dit topic, volgende keer niet negeren, ze staan er neit voor niets

Oeps, hij kwam ineens omhoog in 'mijn berichten' gezien er dus al gereageerd was. En ik loop er nog dom achteraan ook nog :')

Eigenlijk moeten ze die waarschuwing niet alleen voor de 1e die reageert er neer zetten, maar dan voor iedereen die nog reageert.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:47

Had rustig mijn naam mogen laten staan hoor..... ;)
Valt op hoeveel oude topics er omhoog komen af en toe, zelfs van 5 á 6 jaar geleden

Ikima

Re: Waarschuwing voor oud topic ook voor de volgende berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:49

Nog beter is het om zo'n topic op slot te doen, daar doen ze anders ook niet zo moeilijk mee. ;)
Als je toch niet meer mag reageren omdat het te oud is, dan maar een slotje.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:51

ik zie het probleem eigenlijk niet van oude topics omhoog halen

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:56

Zou een lekkere bende worden als oude topics allemaal omhoog komen en je ze weer volop kunt gebruiken, daarbij zijn er topics die al zo vaak herhaald zijn,,,

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 21:07

Echwel schreef:
Had rustig mijn naam mogen laten staan hoor..... ;)
Valt op hoeveel oude topics er omhoog komen af en toe, zelfs van 5 á 6 jaar geleden

Haha, nouja had 'm maar weg gehaald, het had toch niet veel toegevoegde waarde en ben daar dus wel voorzichtig mee zeg maar ;)
Klopt, viel mij ook al op. Maar wat mij dan ook op valt, is dat het veelal net aangemelde bokkers zijn die zo'n oud topic omhoog halen.

Echwel schreef:
Zou een lekkere bende worden als oude topics allemaal omhoog komen en je ze weer volop kunt gebruiken, daarbij zijn er topics die al zo vaak herhaald zijn,,,

Dan is het idd helemaal niet meer overzichtelijk. En Bokt is al een gigantisch groot forum..........

Voor wat betreft slotjes; tsja dan zou je dus, om dit soort dingen te voorkomen, preventief alle 'oude' topics op slot moeten gooien. Is ook weer zo'n gedoe. Volgens mij is dat voor het beheer een stuk lastiger dan zo'n waarschuwing programmeren die er nu ook staat, maar die dan dus gewoon blijft staan, ook voor de volgende bokkers.

En nadien, als een mod tijd heeft gehad om de TEM te verwerken dat het om een oud/bejaard topic gaat, gaat zo'n topic vaak ook wel op slot. Maar dat is achteraf. Met zo'n waarschuwing hoop je te voorkomen dat oude topics omhoog worden gehaald.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:13

frankiej schreef:
ik ook niet nee, boeiend

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 21:15

Wat doe je dan in dit topic als het jullie allemaal niet uitmaakt? :roll:

Er zijn mensen die het wél wat uitmaakt, en ik draag hier bij deze een idee aan voor het beheer. Wat jullie daar van vinden, tsja dat zal mij dan eerlijk gezegd weer worst zijn :n
mijn vraag is namelijk niet 'vinden jullie het ook zo irritant/vervelend dat.........'. :)*

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:17

reageren dat het me niet uitmaakt.. mag toch ? :')

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:18

Nou ik vind het dus wel vervelend omdat nieuwe onderwerpen dan ondergesneeuwd raken....

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:18

rustig maar joh _O- :*

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:22

Ik vind't ook 3x niks als een oud topic omhoog geschopt word,mocht het een zinvol onderwerp zijn dan is het wel interessant maar lang niet meer relevant voor de ts.
Vandaag ook een topic omhoog vanwege een verzorgpony....Wel te begrijpen want zo'n persoon is ook zo'n beetje de wanhoop nabij en zoekt ook een pony om te verzorgen maar een 5jr oud topic omhoog halen :evaw:

Die grote letters mogen van mij dan wel in beeld blijven,een groot gedeelte draaft toch achter die ene aan en zo krijgt soms de ts nog'n x op d'r flikker voor iets wat allang over/opgelost/verdwenen is.

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:22

Ik heb een ouder topic waar ik nog niet veel wijzer van ben geworden en er waren ook niet zo veel reacties. Het topic is denk ik bijna een jaar oud, mag ik die nog wel omhoog halen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:44

Ik heb het ook perongeluk gedaan; ik was de tweede.
Een mod-opmerking, wat ik snap, maar ik zat op mijn iPod: dan zie je de data niet.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 23:43

Echwel schreef:

Er zou minder herhaling zijn als je wel het oude topic kon gebruiken voor een vraag of opmerking over een onderwerp....

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 10:18

patatkraam schreef:
frankiej schreef:
ik ook niet nee, boeiend

Ik zie dat probleem ook niet echt. Geen probleem toch :D?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:10

patatkraam schreef:
rustig maar joh _O- :*

Yes!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:10

Geloof dat ze laatst de regels voor het reageren in oude topics hebben aangepast :)
Als iemand nog een redelijk nuttige reactie in een oud topic weet te plaatsen, laten ze dat gewoon toe :)
Oude topics omhooghalen met een "aaah wat schattig" "heb ik ook" reactie is geloof ik nog steeds niet toegestaan.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 17:47

Evelli: klopt daar was ik idd van op de hoogte.

Maar 't lijkt wel alsof er hier niemand echt goed kan lezen, want het gaat mij er dus puur om, dat die waarschuwing dan áltijd in beeld blijft, en niet alleen bij de eerste persoon die reageert.

Het gaat mij niet om de discussie of het wel of niet irritant is als een oud topic omhoog wordt gehaald!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:03

JoyCiej007 schreef:
Maar 't lijkt wel alsof er hier niemand echt goed kan lezen, want het gaat mij er dus puur om, dat die waarschuwing dan áltijd in beeld blijft, en niet alleen bij de eerste persoon die reageert.

Ik heb die waarschuwing een tijd geleden gehad in een topic dat 14 dagen oud was... De waarschuwing heb ik toen dus vrolijk genegeerd :o Maar over het algemeen vind ik het ook wel erg vervelend als er in een oud topic wordt gepost om snel berichtjes te scoren. (of überhaupt als er lukraak gepost wordt zonder het topic te lezen >;) ) Vaak reageren mensen op de onderwerpen die 'hot' zijn en letten ze helemaal niet op de datum. Waarschuwing bij verdere posts zou dus prima zijn... Maar hoe ver moet je dan gaan, en wat is precies een oud topic?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 21:05

Joyce, dat havik wel goed gelezen hoor :) ben het ook wel met je eens. Maar met die nieuwe regel lijkt het me wat overbodig als die melding blijft staan terwijl het topic wel nuttig wordt gebruikt.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:00

Dav schreef:
Ik vind't ook 3x niks als een oud topic omhoog geschopt word,mocht het een zinvol onderwerp zijn dan is het wel interessant maar lang niet meer relevant voor de ts.
Vandaag ook een topic omhoog vanwege een verzorgpony....Wel te begrijpen want zo'n persoon is ook zo'n beetje de wanhoop nabij en zoekt ook een pony om te verzorgen maar een 5jr oud topic omhoog halen :evaw:

dit vind ik eigenlijk logisch, er komen nu zoveel topics over bijv. verzorgponys en 'kosten paard' e.d. , daar wordt zovaak op gezegd 'gebruik de zoekfunctie' , dat mensen dat gaan doen, maarja, dan kom je uiteindelijk toch bij oudere topics, die dan omhoog gehaald worden omdat de 'nieuwe ts' graag nog informatie wil..

Evelli schreef:
Geloof dat ze laatst de regels voor het reageren in oude topics hebben aangepast :)
Als iemand nog een redelijk nuttige reactie in een oud topic weet te plaatsen, laten ze dat gewoon toe :)
Oude topics omhooghalen met een "aaah wat schattig" "heb ik ook" reactie is geloof ik nog steeds niet toegestaan.

dat is dan weer een nuttige verandering, en inderdaad ook de waarschuwing laten staan lijkt mij een goed ideetje..