Echwel schreef:Had rustig mijn naam mogen laten staan hoor.....

Valt op hoeveel oude topics er omhoog komen af en toe, zelfs van 5 á 6 jaar geleden
Haha, nouja had 'm maar weg gehaald, het had toch niet veel toegevoegde waarde en ben daar dus wel voorzichtig mee zeg maar 
Klopt, viel mij ook al op. Maar wat mij dan ook op valt, is dat het veelal net aangemelde bokkers zijn die zo'n oud topic omhoog halen.
Echwel schreef:Zou een lekkere bende worden als oude topics allemaal omhoog komen en je ze weer volop kunt gebruiken, daarbij zijn er topics die al zo vaak herhaald zijn,,,
Dan is het idd helemaal niet meer overzichtelijk. En Bokt is al een gigantisch groot forum..........
Voor wat betreft slotjes; tsja dan zou je dus, om dit soort dingen te voorkomen, preventief alle 'oude' topics op slot moeten gooien. Is ook weer zo'n gedoe. Volgens mij is dat voor het beheer een stuk lastiger dan zo'n waarschuwing programmeren die er nu ook staat, maar die dan dus gewoon blijft staan, ook voor de volgende bokkers.
En nadien, als een mod tijd heeft gehad om de TEM te verwerken dat het om een oud/bejaard topic gaat, gaat zo'n topic vaak ook wel op slot. Maar dat is achteraf. Met zo'n waarschuwing hoop je te voorkomen dat oude topics omhoog worden gehaald.