Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 21:00

Hoihoi Bokkers!

Ergens in 2006 heb ik mijzelf aangemeld op dit forum, totaal zonder kennis ergens van. Mijn toenmalige vriendin zat erop, en ja toen moest ik me ook aanmelden. Tot op de dag van vandaag nog helemaal geen spijt van gehad.

Via bokt heb ik mensen leren kennen, mensen die ik nog vaak spreek. Voornamelijk KGImages, Bellatrix, Lauke. Ik meet mensen die ik normaal gesproken nooit zou zien. Ik doe dingen die ik normaal gesproken nooit zou hebben gedaan. Bokt heeft mij geholpen met mijn fotografiecarrière. Nouja, ik heb in ieder geval modellen gevonden via Bokt, en zo goed kunnen oefenen. Zonder bokt, denk ik niet dat ik nu zo actief was in de fotografie!

Ik ben met Bokkers wezen Lasergamen, zojuist stuitte ik op een meeting op een schietvereniging, how awesome?! Ik klets met mensen over mijn favoriete tv-serie, ik heb hier een 2e verslaving opgelopen, genaamd Howrse.

In de jaren dat ik lid ben, heb ik meer over paarden geleerd dan ooit tevoren. Ik heb tips gekregen over hoe ik beter zou kunnen rijden met Vriska, ik heb hier zelfs mijn instructrice gevonden, xx_Irisje, die mij onwijs heeft geholpen met het rijden. Ik heb steun gekregen toen ik Vriska verloor.

En zo kan ik eigenlijk nog wel een tijdje doorgaan.
All I want to say is: Bedankt!

En nu kun je denken: Wat een topic _O- Bokt is niet zo gezellig, want er word ook regelmatig gezeken en gemierene*kt over anderen. Maar he, daar leren we van!

Lalee_

Re: Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:01

Ben het helemaal met je eens! :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:02

Klopt,
heb vader zulke topic al gezien.
En niets is minder waar.
Het is zeker fijn bokt :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:02

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:27

En ook ik ben heel blij met bokt!
Heb een aantal hartstikke goede vriendinnen overgehouden en inderdaad, zonder bokt, was er bij mij nooit iets met fotografie gebeurd denk ik zo.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:03

LZP --> FZ

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 00:05

Haha ik heb er een leuke vriendin aan over gehouden :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:13

Ik ben bokt ook dankbaar, ik heb er geweldig veel lol van gehad en nog steeds. Veel kennis vergaard en door bokt ben ik ook naar horse-event geweest. Met bokkers om je heen was ik namelijk niet echt alleen. (ik heb geen paardenvrienden).