Ergens in 2006 heb ik mijzelf aangemeld op dit forum, totaal zonder kennis ergens van. Mijn toenmalige vriendin zat erop, en ja toen moest ik me ook aanmelden. Tot op de dag van vandaag nog helemaal geen spijt van gehad.
Via bokt heb ik mensen leren kennen, mensen die ik nog vaak spreek. Voornamelijk KGImages, Bellatrix, Lauke. Ik meet mensen die ik normaal gesproken nooit zou zien. Ik doe dingen die ik normaal gesproken nooit zou hebben gedaan. Bokt heeft mij geholpen met mijn fotografiecarrière. Nouja, ik heb in ieder geval modellen gevonden via Bokt, en zo goed kunnen oefenen. Zonder bokt, denk ik niet dat ik nu zo actief was in de fotografie!
Ik ben met Bokkers wezen Lasergamen, zojuist stuitte ik op een meeting op een schietvereniging, how awesome?! Ik klets met mensen over mijn favoriete tv-serie, ik heb hier een 2e verslaving opgelopen, genaamd Howrse.
In de jaren dat ik lid ben, heb ik meer over paarden geleerd dan ooit tevoren. Ik heb tips gekregen over hoe ik beter zou kunnen rijden met Vriska, ik heb hier zelfs mijn instructrice gevonden, xx_Irisje, die mij onwijs heeft geholpen met het rijden. Ik heb steun gekregen toen ik Vriska verloor.
En zo kan ik eigenlijk nog wel een tijdje doorgaan.
All I want to say is: Bedankt!
En nu kun je denken: Wat een topic