This is me!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMerleLove

This is me!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 21:09

Hallo, ik zit wel al een tijdje op bokt maar ben nooit actief geweest en neusde meestal gewoon wat rond.
Dus ik dacht, let's introduce!

Ik ben Merle, en woon in Drenthe. Ik ben bijna 14 jaar oud, en zit nu in 2 gymnasium. Eeeuuhh, tsja, ik ben hypermobiel en een HSP, en ik spoor gewoon niet (: Ik heb een eigen paard, Alberto, en daar ga ik zo meer over vertellen. Ik ben heel onzeker, ik ben namelijk vroeger ontzettend veel gepest omdat ik niet mee liep met de rest van mijn klas en gewoon deed wat IK leuk vond. Als iedereen wit draagt draag ik zwart, als iedereen van rustige muziek houdt hou ik van drukke muziek. Gewoon omdat ik graag anders ben.
Ik ben blond van mezelf en heb mijn haar meerdere keren geverfd; Paars, Groen, Blauw en Roze. Niet helemaal hoor, een paar plukken :')

Ik ben 6 jaar begonnen met rijden op een manege en na een jaar liep ik er al jaren rond. Ik reed er jaren paarden door, en heb er ook 1 volledig ingereden. Ik ben meerdere keren gevraagd pony's met rare gedragseigenschappen te rijden en vind dit ook erg leuk om te doen, ik hou van pittige paarden met streken en paarden die mij dingen kunnen leren.
Ik heb mijn eigen paard, hier een paspoortje van hem;

Alberto van de Zwaluwhoeve
Appie
Ruin
Haflinger
Op O6-O4-2O12 wordt hij 6 jaar
1.49
Vader Amarok, Opa Abel

Ik heb Appie sinds 28-O1-2O12.
Hij is erg pittig en heeft me in een hele korte tijd al veel geleerd. Ik moet geduldig met hem zijn en moet hem nog veel leren, maar ik hou ontzettend veel van hem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met mijn verzorgpony (ik ben gevraagd om haar manieren te leren) deed ik veel vrijheidsdressuur en ben van plan dat ook met Appie te doen!
Ik spring graag en rij ook wel eens Natural Horsemanship. Ik ben geen pennymeisje of wat maar ik geloof er wel in dat je met slaan niks bereikt.
Ik ben niet echt van de serieuze sport, ik wil wel wedstrijden gaan rijden maar ben niet van plan hoog te komen. Eerst gaan Appie en ik elkaar rustig leren kennen.

Ik ben een echte bossencrosser trouwens.

Ik heb een youtubekanaal met filmpjes van mijn verzorgpony voordat ik Appie kreeg, en ook al een aantal filmpjes over Appie!
Abonneren mag en reacties zouden leuk zijn!
Vragen stellen mag altijd!
Byaa! (:

Gekee

Re: This is me!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:08

ken je van hn, maar ik dacht dat je een pony Droomy had?

leuke haflinger trouwens(:

xMerleLove

Re: This is me!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 17:12

Hoe heet je op hn dan? (:

Ja superleuke haf <3

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 10:25

Een warm welkom van deze mede-HSP :Y)

xMerleLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-12 10:30

EskeGirl schreef:

Dankjewel! Fijn dat er nog iemand is :o

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 10:32

xMerleLove schreef:
EskeGirl schreef:

Ach ja, met 15-20% van de bevolking die HSP is, kom je er vanzelf wel eentje tegen :))

xMerleLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-12 10:53

EskeGirl schreef:

Ach ja, met 15-20% van de bevolking die HSP is, kom je er vanzelf wel eentje tegen :))

(: Mooi