Wie vindt die reclame op de home-page van bokt nog meer zo vervelend? Man, wat irritant dat geknipper aan je ogen.... ik zou al geen schoenen daar kopen alleen daarom
Ik heb nooit geen reclame inderdaad dankzij de ad-blocker.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 08-02-12 17:14
Ik vind de reclame nooit zo'n probleem. Het zijn wel mooi extra inkomsten om deze site draaiende te houden . Ik maak gratis gebruik van Bokt, weinig moeite om een keertje een interessante reclame aan te klikken, imo .
SSDesign
Geplaatst: 08-02-12 17:16
_San87_ schreef:
Ik vind de reclame nooit zo'n probleem. Het zijn wel mooi extra inkomsten om deze site draaiende te houden . Ik maak gratis gebruik van Bokt, weinig moeite om een keertje een interessante reclame aan te klikken, imo .
Om nog even aan te sluiten bij wat San87 zegt: op het moment dat je echt een vreselijke reclame tegenkomt, qua onderwerp of qua irritantheid, kun je dat altijd hier op FZ melden.
Advertenties zijn de enige inkomsten van Bokt, dus ook wij vinden het belangrijk dat mensen zich er niet aan storen. Met enige regelmaat blokkeren we advertenties die qua onderwerp gewoon niet op Bokt passen, en als er dus klachten zijn over te irritante banners, horen we dat graag.
Dat is fijn Eline, dat dat kan. Persoonlijk stoorde ik mij nogal aan de zwangerschapspiercing dat is de enige reden dan ik Adblocker genomen heb, maar daar heb ik nu dus geen last meer van.
Bedankt Eline, dat wist ik niet, dat je het kon melden.. maar ja, ik wil Bokt ook niet van inkomsten beletten, het kost allemaal al genoeg Dus ik klik wel door hahaha