Ik wilde net in een topic verwijzen naar een topic wat ik heb geopend maar dat is schijnbaar verplaatst maar niet meer te openen: viewtopic.php?f=27&t=1598774
Lol nee ik bedoel of het klopt dat er in het forum waar ik 'm heb geplaatst "verplaatst" staat maar dat het hele topic gewoon foetsie is? Er stonden wat interessante dingen in -vond ik.
Ik kan zelf niet bedenken waarom het topic 'weggegooid' zou zijn, er staat interessante informatie in. Er staat onderin het subforum ook 'verplaatst' maar als ik erop klik bestaat het niet. Stel dat het topic op de MH staat, waarom dit dan niet wat duidelijker maken voor de gebruiker?
En plus dat ik zelf niet echt een reden ervoor kan verzinnen, heb ik een megarel gemist ofzo?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 07-02-12 21:46
Oh zo. Hmm, ik wilde zeggen dat je dan beter een PB had kunnen sturen naar de Mod die het topic op de MH had gezet maar dat gaat natuurlijk niet want je weet niet wie het gedaan heeft. Dan had je kunnen vragen waarom het naar de MH is verplaatst ipv een slotje erop.
Maar ik denk dat het op de MH staat...maar weet het niet zeker.
saskiakefie
Geplaatst: 07-02-12 21:46
Dan pb je toch even een mod?
(haha da's een goeie ja de mod pb-en die hem in de mesthoop heeft gegooid )
Het topic had ik even naar de MH verplaatst om te kunnen overleggen met mijn collega mods waar ik het best heen kon plaatsen omdat het niet echt (in eerste instantie) op F-AM paste. Vandaar dat ik het even naar de MH had verplaatst.