Wat mij net opviel is dat volgens mij in de groep 'bijrijders en verzorgers' niet helder is wanneer je aanbied en wanneer je vraagt. Zoals ik het zie heet de groep 'bijrijders' en als je dus zelf op zoek bent naar paard om te rijden ben je een aanbieder, en als je een paard hebt en op zoek bent naar een ruiter, vraag je. Echter staat het er ook vaak andersom, waardoor ik als ik 'gezocht' aanklik, niet alleen ruiters, maar ook een hoop paarden te zien krijg...
Misschien kan dit eenvoudig worden aangepast door 'paard gezocht' en 'ruiter gezocht' ipv de keuze nu (aangeboden/gevraagd)?
Dat is inderdaad iets wat ik ook tegengekomen ben, bedankt voor je tip Wanneer een bijrijdpaard aanbiedt dan is dat hetzelfde als het zoeken van een bijrijder, en andersom. Daar moeten we idd. nog even naar kijken want het is idd. onduidelijk zo.
Naborah
Geplaatst: 03-04-12 19:06
Even een oud topic een schop geven, sorry daarvoor. Maar is hier al over na gedacht? Uiteraard geen hoge prioriteit, maar het is toch wat onhandig...
Geeft niet Nabora, kan me voorstellen dat je het je afvraagt.
Er is een oplossing bedacht waardoor niet alleen deze categorie, maar bijvoorbeeld ook 'vacatures' veel duidelijker moet gaan worden. Wordt redelijk simpel (bij het plaatsen van een advertentie moet je duidelijker aangeven wat je precies zoekt/aanbiedt) waardoor 'gezocht' en 'aangeboden' voor iedereen hetzelfde betekent. Maar aan de achterkant, dus in de softare, is dat lastig te realiseren. Het staat op de 'to do lijst', maar het kan even duren voordat het daadwerkelijk ook aangepast kan worden.
In de categorie "Bijrijders en verzorgsters" spreekt het eigenlijk voor zich: "Bijrijder aangeboden" en "Bijrijders gezocht" . Maar dan moet wel iedereen het op deze manier toepassen. Lastig om iedereen dat te gaan vertellen, maar dan is er eigenlijk geen probleem meer.
Je zou het denken he? Maar ook op het oude EA merkten we dat er behoorlijk wat onenigheid is of je nu een 'bijrijder zoekt' of een 'bijrijdpaard aanbiedt'