Ik heb Bokt altijd op wit staan, omdat de blauwe kleur zeer doet aan mijn ogen en ik niet van babyblauw hou... waar vind ik de Markt op het witte scherm?
Laatst bijgewerkt door Eline op 08-02-12 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel verduidelijkt
Je kunt ook nog via tabblad van EA gaan. Dat deed ik steeds toen ik nog niet had gezien dat er een oranje link staat.
Maar idd, wel erg onhandig dat er in wit (office?) geen knopje zit. Beantwoord ook meteen de vraag, waarom is het bezoekersaantal van de markt zo weinig.
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-12 22:17
Ik ga nu via de oude EA, daar staat dan inderdaad het linkje dat het vervangen is door Markt. Maar is best onhandig, ben er ook niet zoveel meer eerlijk gezegd. Voorheen klikte je een bepaalde volgorde van topics door, en dan snuffelde je nog snel even bij de verkoop afdeling.
Dit heeft lage prioriteit omdat Bokt Office door weinig mensen gebruikt wordt. Voor nu is er een makkelijke omweg: /markt achter Bokt neerzetten in je adresbalk. Ik vermoed dat dat maart wordt.
GamblersCup
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-12 14:21
Dat werkt niet als je elke dag je pc en laptop schoonmaakt, cookies e.d. weg. Dus dat is geen makkelijke omweg hier. Dan maar geen Markt, mis er niet zoveel aan op het moment want wordt toch erg weinig gebruik van gemaakt geloof ik. Ik kijk wel weer een keer als er een knop is.
Sharon_Jims
Geplaatst: 08-02-12 14:22
Jammer dat het nog even gaat duren lastig is het wel! En ik zit merendeel in Boktwit dan in Boktblauw. Maar met markt erachter werkt het ook niet helaas.