Ook ik moet er aan geloven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Ook ik moet er aan geloven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 14:09

Hallo allemaal!

Ik heb vroeger een boktaccount gehad, maar dat e-mail adres is al lang geleden verwijderd (penny-alarm waardig).
Na een tijdje meegelezen te hebben toch maar besloten weer een account aan te maken, want ik kreeg afkickverschijnselen. :')
(Vind dat ik het nog goed volgehouden heb). Heb 1 keer een rijden in the picture topic geplaatst onder het account van een vriendin, maar een eigen account moet er toch maar eens komen.

Ik ben Kymberley, 22 jaar en kom uit Den Haag.
Ben eerste jaars studente Rechten in Leiden.
Sinds juli 2011 ben ik de trotse bijrijdster van White Flash, een 7 jarige draver.
Heb vroeger altijd wedstrijden gereden maar ben daar een beetje klaar mee, soort van 'been there, done that' gevoel. ;)
Met Flash werk ik vooral aan het rechtrichten, ontspannen in de rug en verder genieten we gewoon lekker. Vooral buiten rijden vindt hij helemaal het einde.
Verder lijkt het me leuk om dit voorjaar te beginnen met zo af en toe eens bitloos rijden, en zo langzaam over te gaan naar zadel- en bitloos. :)

Als iemand nog een paar leuke topics weet waar ik gezellig mee kan praten over van alles en nog wat, let me know!

Dit zijn wij:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pieter25

Re: Ook ik moet er aan geloven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 19:58

Welkom!

Je verhaal komt bekend voor betreft wedstrijden.. Misschien in de toekomst weer, maar denk dat ik het er ook bij laat. Ik heb prijzen gewonnen en in de bossen genieten van je paard en de natuur is ook meer als voldoende haha.

Veel plezier weer op bokt!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 21:09

Helemaal mee eens. Denk dat geen enkel rozet en/of beker op kan tegen een duin/strand/bosrit :)
Bedankt en jij ook!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:10

Flashky_ schreef:
Helemaal mee eens. Denk dat geen enkel rozet en/of beker op kan tegen een duin/strand/bosrit :)
Bedankt en jij ook!

Hahaha.. Inderdaad:P Weet niet eens waar ik ze heb liggen :o

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 23:07

Ik heb ze nog wel.. maar waar haha. Ook niet echt belangrijk.
Ben blij dat die druk er van af is en ik gewoon lekker kan rijden en als enige doel heb dat mijn paard ontspannen en recht en over de rug loopt. :) En dan ook nog lekker genieten in de duinen! Rot leven zeg.. :o

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 19:21

Flashky_ schreef:
Ik heb ze nog wel.. maar waar haha. Ook niet echt belangrijk.
Ben blij dat die druk er van af is en ik gewoon lekker kan rijden en als enige doel heb dat mijn paard ontspannen en recht en over de rug loopt. :) En dan ook nog lekker genieten in de duinen! Rot leven zeg.. :o

@Laatste zin.. echt wel _O- Jammer genoeg zijn hier geen duinen.. alleen maar bossen haha :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-12 22:17

Ach, bos is ook niet verkeerd toch! Maar ik zweer toch bij de duinen haha. Hier kun je het afwisselen, of via een soort van bos naar de duinen.
Wederom, prijs ik mijzelf gelukkig :o haha