Ik heb vroeger een boktaccount gehad, maar dat e-mail adres is al lang geleden verwijderd (penny-alarm waardig).
Na een tijdje meegelezen te hebben toch maar besloten weer een account aan te maken, want ik kreeg afkickverschijnselen.

(Vind dat ik het nog goed volgehouden heb). Heb 1 keer een rijden in the picture topic geplaatst onder het account van een vriendin, maar een eigen account moet er toch maar eens komen.
Ik ben Kymberley, 22 jaar en kom uit Den Haag.
Ben eerste jaars studente Rechten in Leiden.
Sinds juli 2011 ben ik de trotse bijrijdster van White Flash, een 7 jarige draver.
Heb vroeger altijd wedstrijden gereden maar ben daar een beetje klaar mee, soort van 'been there, done that' gevoel.

Met Flash werk ik vooral aan het rechtrichten, ontspannen in de rug en verder genieten we gewoon lekker. Vooral buiten rijden vindt hij helemaal het einde.
Verder lijkt het me leuk om dit voorjaar te beginnen met zo af en toe eens bitloos rijden, en zo langzaam over te gaan naar zadel- en bitloos.

Als iemand nog een paar leuke topics weet waar ik gezellig mee kan praten over van alles en nog wat, let me know!
Dit zijn wij: