Ik kreeg net een fout toen ik een pb'tje wou sturen. nadat ik terug ging naar de vorige pagina en het opnieuw probeerde lukte het wel. Maar misschien dat het handig is dat ik de foutcode hier even neerzet? http://i354.photobucket.com/albums/r420 ... 5/fout.jpg
Bedankt voor het doorsturen, als het eenmalig was, is het gewoon een 'onschuldig' bugje door een wat drukke avond. Als je hem vaker krijgt (of als andere mensen er ook tegenaan lopen), horen we het graag, dan moet er even verder gegraven worden.
Ik zit al de hele tijd op Bokt, maar er (tot nu toe) geen last van gehad.
Eline
Geplaatst: 06-02-12 23:24
Dan lijkt het tijd om even verder te gaan spitten.
Knabbelgirl, lins, kiwi: op welke server zitten jullie? Dat zie je links op de onderste regel van de pagina staan, kan Arion zijn, Podagros of Sleipnir?
Ik kan nl geen PB's versturen omdat de ontvanger er steeds uitgegooid wordt. Ik kies netjes een ontvanger (of klik onder een bericht van degene die ik wil sturen op PB) typ braaf mijn berichtje en als ik op verzenden druk krijg ik de melding 'geen ontvangers geselecteerd'. Dit heb ik nu al een paar dagen, ik had eigenlijk verwacht dat het vanzelf zou oplossen maar dat doet het dus niet, Hellupie!