Belgische postcodes niet te vinden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Belgische postcodes niet te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 22:26

Ja, misschien zeur ik wel :+

Maar klopt het dat er (nog) niet op belgische postcodes gezocht kan worden? Heb al geprobeerd op 100km en verder. Niets :n
Is dit misschien een optie/mogelijkheid naar de toekomst toe? er zijn toch heel wat belgische bokkers :j

Oscar
Forumcoördinator

Re: Belgische postcodes niet te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 23:07

Ik heb even voor je getest en ik vermoed dat het komt omdat er geen advertenties in je regio geplaatst zijn.
De Belgische postcodes (4 cijfers) zouden wel moeten werken. Bij een aantal postcodes krijg je ook bij een grote straal geen hits te zien, maar als je bijv. postcode 1000 intikt en dan een straal van 25 km. selecteert, dan komen er wel een aantal advertenties boven water.
Zoals ik het kan zien lijkt het het niet zozeer een gebrek in het systeem te zijn maar een gebrek aan advertenties in je regio.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 13:48

hmm vreemd.. want vanaf mijn postcode 100km bijvoorbeeld lijkt me raar, want kennis van me heeft haar paard te koop staan hier en zij woont zo'n 20km bij me vandaan (en dit is ook zo ingesteld in de advertentie). Misschien gewoon eens proberen met andere postcodes dus? Bedankt voor je reactie! :)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 14:07

Wat Oscar zegt klopt, maar daar moet ik bijzetten dat dat 'in theorie' is... Er zitten nog een aantal bugs in het systeem waardoor het soms misgaat met Belgische postcodes, maar het is lastig te vinden waar precies. Dat is iets waar nog verder naar gekeken moet worden.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 14:08

Hmm alvast bedankt in dat geval!
Heb net weer wat zitten klooien met postcodes. 1000 werkt wel, maar postcodes in mijn buurt (zelfs van grootstad Antwerpen) werken niet. Jammer maar ik snap wel dat dit systeem hier en daar nog wat bijsturing vraagt :j