Met een mede bokker had ik een afspraak gemaakt, tenminste dat dacht ik. afspraak was ivm persoonlijke redenen van haar kant een dag verzet, nou prima! volgende dag zelfde tijd, ik maar wachten en wachten, werd ongeduldig want ik had al niet zo veel tijd. toen even mobiel gebokt en zag dat mijn pb helemaal niet gelezen was. nou mischien was er wel iets gebeurd dus heb het even afgewacht. na een aantal dagen is de pb gelezen en heb ik nooit meer wat vernomen. meerdere malen een pb gestuurd maar nooit een reactie gehad. dit vind ik erg vervelend omdat ik hier door een vreselijk schuldgevoel heb. baal er zo ontzettend van dat het zo is gegaan!
Ik heb het ook regelmatig gehad Met fotoreportages. Mensen die wat afspreken en waar je vervolgens niks meer van hoort. Wat je eraan kunt doen? Hmm heb eigenlijk geen idee
ja ik heb stand en land afgezocht maar ik heb niemand kunnen vinden. daarom juist was ik zo blij dat ze een aantal dagen voor mijn vertrek vertelde dat zij mn paard dan wel 2 dagen per week in de watten wilde leggen.
Helaas kan je hier weinig tegen doen. Het is aan de persoon met wie je wat afspreekt of hij of zij de afspraken nakomt en dan wel niet netjes zich zelf afmeld.