Wat is het record aantal berichten van iemand hier op Bokt?Ik ben er eerlijk gezegd heel erg benieuwd naar! 'Niet meetellende' en 'wel meetellende'
Bellatrix schreef:Ja, het is een behoorlijke gekleurde top 20 om maar wat te noemen. Ja klopt, maar kan me ook wel voorstellen hoe deze bokkers aan hun berichten gekomen zijn
Hahaha. Er zijn er ook veel van de oude garde dus al lang lid. Hoewel ik niet altijd actief ben geweest. Zelfs kim staat nog in de top 5 ondanks dat ze al bijna twee jaar geband is.
Bizzybijtje schreef:Maar mijn posts buiten HK zijn meestal ook niet zinnig. Eigenlijk doet Bart die elke dag even allemaal nalezen en bekijken of ze wel of niet zinnig zijn
Peerke_ schreef:Bizzybijtje schreef:Maar mijn posts buiten HK zijn meestal ook niet zinnig. Eigenlijk doet Bart die elke dag even allemaal nalezen en bekijken of ze wel of niet zinnig zijn Dan heeft ie bij mij zeker misgeteld!
Nagini schreef:Had RunningKawa niet de meeste berichten destijds?Die kan ik niet tussen de leden vinden