Na het lezen van wat topics over de Bokt Markt, zag ik dat er aardig wat mensen zijn die EA missen!
Ik ben heel benieuwd, stel dat wij bokkers zouden mogen kiezen tussen EA of de huidige Bokt Markt, wat zou je dan kiezen en waarom? Ik vraag me namelijk af of de meerderheid de Markt nou prettiger vind of EA en waarom.
Laat ik zelf beginnen: Ik mis EA, het voelde voor mij "gezelliger" en mijn advertenties werden veel vaker bekeken dan op de Markt, waardoor ik veel meer bezoekers had in mijn webshop. De Markt voelt voor mij echt als Marktplaats en "voelt" minder als Bokt. Ik adverteer er nog wel, maar niet zo graag meer als eerst.
EA! Vond het leuk om door de topics heen te snuffelen, met compleet verschillende dingen erin. Nu moet je echt wat zoeken, of op categorie e.d. Ik had bij EA heel vaak 'oh, dat is ook handig!'
Bokt Markt Vooral het overzicht vind ik erg fijn. Ik ben vaak op zoek naar iets specifieks en dan vond ik het nogal vervelend om alle topics van EA door te zoeken aangezien sommige titels erg onduidelijk waren. Die klikte ik dan ook niet aan, maar de kans bleef bestaan dat er net datgene te koop werd aangeboden wat ik zocht. Ook de zoekfunctie hielp vaak niet mee. Het was even wennen maar uiteindelijk vind ik de Markt fijner
ik vond de EA leuker om rond te kijken wat er allemaal te koop was enzo, maar de bokt markt vind ik handiger als ik echt iets specifieks zoek. Dus voor mij heeft het eigenlijk allebei wel een voordeel
tennan
Geplaatst: 02-02-12 19:12
hier nog een met heimwee...
de markt doet me teveel denken aa MP en speurders enzo, EA had gewoon iets vertrouwds. Ook vond ik het makkelijker en fijner, al kan dat ook gewenning zijn.
Meissieline
Geplaatst: 02-02-12 19:12
Ik vind de Bokt Markt prettiger Je kunt gericht dingen zoeken en je bent vele malen sneller klaar
Ik mis EA ook! Bij de bokt markt kijken veel minder mensen!
arans
Geplaatst: 02-02-12 19:20
Bokt markt, maar dan mogen er nog wel een paar aanpasingen komen zodat je gerichter kan zoeken ( bijvoorbeeld als je op zoek bent naar een paard) maar commercieel mis ik dan wel weer.
Laulitz
Geplaatst: 02-02-12 19:20
Ik vind de markt ook veel beter! Veel overzichtelijker, en ik vind het veel makkelijker om nieuwe advertenties te herkennen, en degene die ik al gezien heb.
De bokt markt. Veel overzichtelijker. Nu kun je tenminste vinden wat je zoekt zonder duizenden topic door te moeten kijken
Leentje_
Geplaatst: 02-02-12 19:22
Ik vond EA ook veeeel fijner ! kon je gewoon lekker op rond kijken ook al was je nergens naar op zoek .. nu kun je alsnog nergens naar op zoek zijn maar dan moet je echt al op categorie en dergelijke gaan sorteren dus is het plezier een beetje weg van zomeer een beetje rondneuzen
Cowgirl
Geplaatst: 02-02-12 19:23
ozette88 schreef:
Ik mis EA ook! Bij de bokt markt kijken veel minder mensen!
IDD. Sinds de markt er is kijk ik er nooit meer op.
iLotte
Zeker weten de markt.
Anoniem
EA lekker spullen struinen en elk topic weer een verassing!