Ook maar voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EliseopBokt

Ook maar voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 21:42

Na wél met enige regelmaat op bokt te lezen nu toch maar zelf registreren... en me ook netjes voorstellen.

Mijn naam is Elise, ik woon in de Eifel in Duitsland, met (op dit moment) 3 eigen paarden, 4 welsh pony's en 4 pensioenpaarden. Verder nog 11 honden en 6 konijnen, waar ik enorm gek op ben! Paardrijden doe ik al mijn hele leven en ik stapte de pony Rita al samen met mijn zussen uit voor ik goed en wel liep schijnt. Voor mijn vijfde verjaardag kreeg ik lessen op Manege de Mustang en daarna ben ik min of meer altijd blijven rijden, vanaf favoriet Gusta toen, tot mijn mooie en stoere KWPN-er Odin nu.

Dit ben ik met Odin vlak achter onze boerderij (mooi rijden hier :D )

Afbeelding

Verder hebben de paarden hier natuurlijk een mooi leven in geweldige weides en heb ik een supermooi uitzicht:

Afbeelding

Rita is mijn grote trots en schat... dit jaar wordt ze 34 jaar! Hieronder samen met een andere grote schat, Gaia.

Afbeelding

En nu... ben ik heel benieuwd of dit gaat werken en of de foto's het doen. Ik ben lid van één ander forum (over honden) en daar werkt dit, ik hoop dus hier ook :j

Mandy

Re: Ook maar voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:43

welkom hier!!!!

wat ben ik jaloers op jou uitzicht,

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:45

Welkom op bokt :D
* Is ook jaloers op jou uitzicht *

EliseopBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 23:09

Bedankt voor het welkom heten en ja... COOL hè dat uitzicht!! Ik ben iedere dag ZO blij en dankbaar dat ik hier woon! Ik kreeg van veel mensen waarschuwingen dat het eigenlijk helemaal niet zo leuk is om je paarden aan huis te hebben, maar ik vind van wel! Al was het alleen al omdat we nu alles op onze eigen manier kunnen doen, zonder bijvoorbeeld gezeur dat ik te veel stro gebruik van de eigenaar van de stal ;)

Nóg een foto dan...

Afbeelding

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 23:52

Allereerst welkom en Wauw!! Dacht dat ik al mooi woonde:O Geluksvogel haha, geniet er van!

karindeklit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:47

hee meid! Welkom!!