Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Haha, dat is waar.. die optie is afgevallen![]()
Ik was pas 2 weken geband en toen kreeg ik van allemaal kennissen de vraag wat voor'n verschrikkelijks ik heb gedaan... vond het zó raar, alsof je voor 2 weken iets ergs gedaan moet hebben. Laat een scheet en je hebt er een. Maar het bleek dus dat in mijn profiel stond dat ik permanent geband was...
Toen ik met m'n slaapkop de volgende dag inlogde op bokt kreeg ik ook iets van; Je bent permanent geband...
Mika11; Ja, wij zijn voor dezelde onzin geband
Rox87 schreef:Huh! Nooit geweten dat je tijdelijk geband kan worden! Is dat een soort van 'In je mand jij! Om af te koelen?"
mika11 schreef:Iris, geeft niks.
De verrassing was des te groter voor iedereen, toen ik toch weer online was
Rox87 schreef:Huh! Nooit geweten dat je tijdelijk geband kan worden! Is dat een soort van 'In je mand jij! Om af te koelen?"
Sjors schreef:Daphne__ schreef:Haha, dat is waar.. die optie is afgevallen![]()
Ik was pas 2 weken geband en toen kreeg ik van allemaal kennissen de vraag wat voor'n verschrikkelijks ik heb gedaan... vond het zó raar, alsof je voor 2 weken iets ergs gedaan moet hebben. Laat een scheet en je hebt er een. Maar het bleek dus dat in mijn profiel stond dat ik permanent geband was...
Toen ik met m'n slaapkop de volgende dag inlogde op bokt kreeg ik ook iets van; Je bent permanent geband...
Mika11; Ja, wij zijn voor dezelde onzin geband
Ik was toen ook geband
Maar bij mij stond er niet dat ik permanent geband ben.
Maar tot 22-12-'11 00.03uur