Na lang wikken en wegen omdat ik toch ook al op een ander forum zit me toch ook hier maar aangemeld.
Ik ben Manuela en ben moeder van 2 kinderen, beste maatje en vriendin van de vader van mijn kids.
Vervolgens sloof ik me uit voor de 30 kippen die rondom het erf lopen, de 6 konijnen die een waar paradijsje hebben.
Slaaf van onze 4 poezenbeesten en sloof van onze 2 bullies Guus en Gijs.
En natuurlijk hebben we ook een heuse huis hamster Lotje genaamd. Het beste vriendinnetje van dochtertje lief.
Ik ben gek met mijn gezinnetje en daardoor nog gekker met de beestenboel

Mijn passie zijn en blijven paarden. Ik heb kunnen ervaren dat het een heus virus is. Bloed kruipt waar het niet gaan kan. Toch?
Ik heb heel wat pony's/paarden mogen verzorgen en reed door weer en wind op mijn fietsje, later op het brommertje kilometers lang om mijn geluk te mogen beproeven op andermans dieren.
Op mijn 21e kreeg ik de kans om mijn eigenste paard te kopen.
3 maal is scheepsrecht klopt helemaal!!
Tornado kwam op mijn pad nadat ik er eigenlijk van overtuigd was dat een eigen paard niet aan mij besteed was.
Naad bleek het tegendeel te bewijzen

Toen hij 3.5 jaar was reden we ons eerste officiële B proefje. Hilarisch!!!
Maar 2 jaar later waren we toch saampjes L2.
Helaas door omstandigheden heb ik hem een ander baasje moeten geven en daar heeft hij het nog 3 jaar heel goed gehad.
Tornado is afgelopen jaar op 11 jarige leeftijd ingeslapen.
Nu heb ik een heel lief vriendje aan Sybren.
Sybren is een onofficiële fries. Hij heeft werkelijk alle kenmerken en is git zwart maar mist dat fel begeerde papiertje

Sybren is geboren in mei 2009 en is al ruim 2 jaar mijn eigenste vriendje.

Groetjes Manuela.