Banners op marktzaken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liefhelietje

Banners op marktzaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 16:49

Bokkers,

Zojuist zag ik iets op marktzaken waar ik toch even raar van stond te kijken :o :+ .

Bij mijn geplaatste advertentie van een jas staat in hetzelfde vlak een banner van Divoza waarin dezelfde jas
wordt aangeboden. Een bokker merkte terecht op dat de jas daar in de uitverkoop nu goedkoper was (dat klopt, maar ging wel om een andere (lelijke :Y) ;) ) kleur). Eigenlijk vind ik het wel erg vervelend dat wanneer je een product aanbied er 2 cm verderop een banner staat met hetzelfde product in de uitverkoop bij een ruitersportzaak. Dat is toch niet erg gunstig voor de verkoop van je product. Ik wil mensen uiteraard geen poot uitdraaien door een hogere prijs te vragen dan bij de ruitersportzaak, maar in dit geval is mijn prijs niet raar en lijkt dat in eerste instantie wel zo en dat schrikt kopers af.

Ben ik nu een zeurkous als ik vind dat deze banners niet thuishoren op marktzaken of in ieder geval niet in hetzelfde vlak mogen staan?

ninaricci85

Re: Banners op marktzaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:04

ik persoonlijk vind dat jij dan gewoon pech hebt. als ik hem elders nieuw voor een goedkopere prijs kan kopen dan doe ik dat gewoon. dat is dan gewoon jammer voor jou.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:47

Ik moet zeggen dat ik het wel met Lonneke eens ben. En als jouw jas dat extra geld dan echt waard is (en dat vind de koper ook) dan komt dat toch ook wel goed? Hoef je 't alleen even uit te leggen :)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 16:15

Ik ben van mening dat als jouw product de prijs waard is, dat het dan vanzelf wel goed gaat komen met de verkoop.

Voor wat betreft de banners zou je het ook anders kunnen zien: mede dankzij de adverteerders kunnen we Bokt draaiende houden. Zonder adverteerders geen Bokt en ook geen advertentieruimte ;)