Hai ik stel me ook even voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

robening

Hai ik stel me ook even voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 01:06

Mijn naam is ingrid en ben 30 jaartjes jong/oud net hoe je het ziet. :)
Vroeger heb ik altijd heel erg veel paardgereden en toenik zwanger werd van mijn dochtertje ben ik gestopt met rijden.
Maar ja eens besmet altijd besmet dat blijkt wel te kloppen.
Mijn dochtertje is nu bijna 6 en ook helemaal gek op paarden. IK heb ook een zoontje van net 3 die t ook geweldig vind.
De enige thuis is mijn man die moet er niet veel van hebben.

Kaitly heeft een shetje die ze verzorgt en mag rijden en dylan (3) klimt daar ook op zijn gemak op.
Sinds afgelopen woensdag is eindelijk mijn grote droom uitgekomen. Een eigen paard.
Evany is een gitzwarte merrie (fries x welscob). Het heeft echt zo moeten wezen. Ik was helemaal niet op zoek naar een paardje, maar daar stond ze. En ik was verliefd.
Vorige week kwam ze op stal te staan omdat er mensen zouden komen kijken. Shetje staat bij een boer die paarden op t land heeft staan en k had haar nog nooit gezien.
Mensen zijn gelukkig niet komen opdagen en sinds woensdag is het ons paardje. Evany is super super lief. Kaitly heeft vandaag voor de eerste keer op haar rug gezeten en ze gaf geen kik.
Evany is 8 jaar en er is heel af en toe op gereden ,maar dat is al langer als half jaar geleden.
Voetjes geven moet ze leren en haar evenwicht bewaren is nog lastig.
Woensdag was ze heel druk en nerveus want in eens was daar alle aandachtvoor haar. Vandaag ging het super. Ze bleef netjes staan, hinnekt al als we binnenkomen en is een verschrikkelijke kroel.

Ik ben dus heel erg blij met haar.
Eerst ga ik haar op t gemak alles weer opnieuw aanleren en ik heb zelf M gereden dus ben benieuwd wat ze er allemaal van vind maar dat is toekomst muziek die geweldig klinkt.

Jade

Re: Hai ik stel me ook even voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:24

welkom op bokt en gefeliciteerd met je nieuwe paardje :D

robening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:27

dank je wel :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:58

Welkom op Bokt hier! En wat leuk dat je eindelijk je droom kon waarmaken wat betreft een eigen paard! Veel plezier ervan!