Dat hoort natuurlijk heel erg niet Banners horen dit soort meldingen niet te triggeren (maar het zou fijn zijn als McAfee en consorten wat minder van dit soort onzinmeldingen zouden geven).
In dit geval heb ik wel een idee waarom McAfee denkt dat er iets mis is maar dat kan in dit geval geen kwaad. Zouden jullie willen kijken welke banner hier dan onder zit? Dat maakt het voor mij een heel stuk makkelijker om dit op te lossen
rechts klikken had ik gedaan, om de html code te kijken, maar ook daar stond niet in wat die blokkeerde, alleen dat die het deed.
Maar volgens mij is het die van vodaphone. Had net dat die blokkeerde, toen aangeklikt dat die niet hoefde en toen zag ik die van vodaphone. en hij laadde de pagina niet opnieuw.
Yup, dat is een server van http://www.appnexus.com/ ook een grote partij die het serveren van banners regelt voor anderen. Dat kan nog steeds van alles zijn. Maar ik ga eens kijken of ik zelf die Vodafone banner zie en dan uitzoeken of daar iets vreemds mee aan de hand is. Tot nu toe is die vodafone banner me vooral opgevallen op de hoofdpagina (linksboven). Maar ik ga erop letten. Dank voor het melden iig! Als jullie nog meer info naar boven kunnen krijgen dan houd ik me erg aanbevolen