Suggesties voor bokt markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Suggesties voor bokt markt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 01:42

Hey!

Ik heb gezocht of er al een topic was wat hierover ging en kon niet echt iets vinden (er zijn nogal veel topics over bokt markt namelijk :+ ) Maar ik wilde een paar dingetjes kwijt.

Ten eerste: ziet er netjes uit! :D

Ten tweede: zou er iets kunnen komen, dat als je bij paarden zoeken (bijvoorbeeld) vinkjes plaatst, dat je dan zelf een knopje 'verwerk voorkeuren' krijgt? Want als ik nu een aantal rassen wil selecteren, moet ik klikken - wachten - scrollen - 'meer' klikken - vinkje plaatsen etc. ;) Aangezien mijn topje een beetje traag is duurt dat toch wel lang.

Ten derde: ik kan niet zowel 'western' als 'onbeleerd' selecteren. Ook als ik onbeleerd selecteer staat ineens alles aangevinkt? :') Dat lijkt me niet de bedoeling.

Ehmm dit zijn natuurlijk niet echt grote problemen, maar misschien even het kijken waard. Ik had nog iets maar ben het vergeten.

Succes!

Magrathea

Re: Suggesties voor bokt markt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 01:49

Oh en: dat er bij een pony staat 'Dit object is gereserveerd'

:+ Tja.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 01:55

bij dekjes, pads en onderleggers

een appart kopje maken westernpads

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 10:59

Ik zie ook altijd bij paarden/pony's dat je niet tegelijkertijd een discipline en onbeleerd kan kiezen.. Terwijl voor western bijv. kan dat heel handig zijn, als het je niet uitmaakt of het paard onbeleerd is of al helemaal goed doorgereden enzo.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 11:00

En bij verzorg/bijrijd paarden is het voor mij nogal onduidelijk of 'Aangeboden' nu wil zeggen 'bijrijdpaard aangeboden' of 'bijrijder aangeboden'. Het staat nu iig door elkaar :+

Edit: en de zoeker waarbij je in je omgeving zoekt werkt ook niet.. Tenzij er in een straal van 300 km om Delft geen vzp's gevraagd worden :+

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 11:04

Ik zou graag een optie zien 'met/zonder foto'. Aangezien ik alleen advertenties mét een foto interessant vind :Y) Of deze optie moet er al zijn en ik heb erover gezien..

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 13:51

Bedankt voor jullie suggesties :) Op dit moment is er nog een flinke lijst met grotere en kleinere zaken die nog aan de Markt verbeterd gaat worden, maar daar kunnen altijd nog suggesties bij.

De meeste van de suggesties hierboven staan al op de lijst om verbeterd te worden.

Magrathea: als je zoekt op je volledige postcode met cijfers + letters, dan vind het systeem voor mij flink wat bijrijdpaarden in de omgeving. Alleen op cijfers, werkt helaas nog niet.

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:41

Weet niet of deze suggestie al genoemd is maar bij hoofdstellen zou ik in het linker menu wel graag een optie 'bitloos' willen zien (en evt. Western?)

Bij zadels kan je namelijk wel voor 'boomloos' kiezen dus waarom bij hoofdstellen dan niet dat onderscheid?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 16:24

Dat staat nog in de planning Rider, bedankt voor je suggestie :)