Ik weet dat hier meerdere topics over geweest zijn, maar ik wilde het toch even aanhalen want er blijven op raadselachtige wijze topics bijkomen in mijn eigen berichten.
Ten eerste zou ik graag m'n eigen berichten eens opruimen, nu heb ik dat ooit toen het stippen/ontstippen net nieuw was gedaan en dat werkte prima. Tegenwoordig werkt dat niet; als ik topics ontstip op de eerste pagina verdwijnen ze sowieso niet eens meer. Al is het er maar één.
Maar nu valt het me steeds vaker op dat er topics tussen mijn eigen berichten staan die ik nooit heb aangestipt. Ik heb er zelfs niet in gereageerd. Het worden er meer, en ik krijg helemaal niks weg, ook deze topics niet. Gelukkig zakken ze wel heel snel weg.
Het vreemde vind ik dat het in het begin wel werkte (eigen berichten opschonen) en nu al een tijdje niet meer. Prima, maar met topics die ik niet eens ken ertussen wordt het steeds voller, is hier iets aan te doen en hoe kom ik ineens aan die topics?
Ik heb er sporadisch ook last van. Gelukkig heb ik al een tijd terug ontstipt en heb ik maar een klein lijstje topics bij mijn eigen berichten, maar irritant is het wel
Elin_
Geplaatst: 15-01-12 19:41
Ik zou willen dat je gewoon alles wat je ooit gestipt hebt in 1 x kan ontstippen. Net als in je mailbox!!
Anders moet je pagina per pagina alles markeren ed. , gewoon 1 simpele knop en alles verwijderd!
Jakary
Geplaatst: 15-01-12 20:52
Bij nader inzien werkt het bij mij alleen op de 1e pagina, de andere pagina's staan vol met ontstipte topics die toch blijven staan in de lijst.
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-12 20:53
Ah dan ben ik wat dat betreft niet de enige, alleen hoe die topics die ik niet gestipt heb er ineens inkomen is me een raadsel...
Jakary
Geplaatst: 15-01-12 20:55
Daar heb ik geen last van, maar ontstipte topics blijven hier dus ook staan (behalve die op de 1e pagina). Best wel rommelig Topics die ontaan in de lijst verschijnen, lijkt me ook erg vervelend.
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-12 20:57
Ja, het zou mooi zijn als je de boel wat kon opruimen (al was het maar een beetje), gekke vind ik dus dat dit in het begin wel kon (ik weet nog dat ik 2 pagina's eigen berichten had... alleen niet meer echt bijgehouden en ze bleven ineens staan zonder stipje). Maar bij topics die ik zag toen ik in de zoekfunctie keek stond een reactie van Bart waarin hij zei dat de ontstipfunctie niet was om je EB op te schonen, helaas. Zou toch wel fijn zijn!
Jakary
Geplaatst: 15-01-12 21:02
Ja, ik zou het ook wel leuk vinden, schoonmaakfreak Het rare is ook dat als ik topics van pagina 1 ontstip/verwijder, er dan nieuwe topics bijkomen onderaan maar dat zijn niet de topics die op pagina 2 staan