Hoe gaat zo'n fotomeeting nou in z'n werk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NinaCharlie

Hoe gaat zo'n fotomeeting nou in z'n werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 18:18

Oke, ik wil niet erg dom overkomen, maar ik vroeg me af hoe een fotomeeting nou in elkaar zit!

Ik wil zelf graag meer ervaring opdoen met fotografie,
maar ben nog maar 14. Ben net klaar met mijn basis-opleiding op de Fotovakschool Amsterdam,
heb dus geen grote fotografie-site e.d. Maar is dat per se nodig als je wil gaan fotograferen op een meeting?

Ben verder niet heel erg actief op Bokt of bij bepaalde onderwerpen, kan iedereen zich gewoon inschrijven?

Alvast bedankt :o

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 19:30

ah hoop dat 't hier goed staat trouwens :)

xMarieke

Re: Hoe gaat zo'n fotomeeting nou in z'n werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 09:50

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 09:52

Het is heel simpel. Er verzamelen een x aantal paarden cq honden op een locatie met een x aantal fotografen en al die fotografen gaan de paarden/honden langs om op de foto te zetten. Je mag een goede fotograaf zijn, je mag zelfs een amateurtje zijn. Het niveau wisselt enorm binnen de groep. Het heeft weinig te maken met het soort camera, ervaring of website dat je hebt. Je moet gewoon gaan als je er zin in hebt!

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 11:37

Maar dat is gesloten?

Ik hoef verder geen fotomeeting op te starten maar ik vroeg me gewoon af of iedereen daar aan mee kon doen, ongeacht ervaring of leeftijd.
en of je niet per se actief moet zijn in andere topics zodat iedereen je al een beetje kent...?

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 11:41

Ik kom regelmatig oproepjes tegen in dat forumgedeelte. Iedereen die een beetje in de buurt woont of daarheen wil reizen kan dan op die datum gewoon komen, moet je je aanmelden in het desbetreffende topic. Ik kende ook niemand uit dat topic over een meeting, maar kon gewoon komen! (uiteindelijk kwam de locatie niet goed uit dus is niet doorgegaan)