foto shoot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

foto shoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 18:21

[list=]utj[/list]Na het omgooien van de reactie 's die je kan geven op de div, advertenties, komt nu een soort van marktplaats op bokt!, bg[img]dat%20het%20niet%20zo%20speelt[/img]
Dat werkt... in elk geval op mijn pc en ook bij mijzelf..... niet lekker, en ik kan niets meer vinden!
Domme... ik wil gewoon weer het oude systeem terug, maar dan een tikkie aangepast misschien?
En ja, ik begrijp dat het nog even zoeken is, maar ik ben nu jammer genoeg geen PC freak die direct alles wel weet te vinden en als de PC niet mee wil doen dat ook zo even kan oplossen.
Die van mij reageert heel vreemd en traag op het nieuwe systeem.
Moet van alles ineens opzoeken.
Bart, elke verandering is geen verbetering en in mijn ogen is dit absoluut geen verbetering!
Ook op dat je niet meer kan reageren op advertentie 's zijn heel veel negatieve reactie 's geplaatst.
IK vind zoals je nu de advertentie's moet plaatsen of lezen en niet eens via bokt kan reageren niet fijn.... meer mensen mee eens??
Laatst bijgewerkt door aerdenhout1 op 11-01-12 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Ik ben het wel een beetje zat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:27

Er is jaaaaaaarelang gevraagd naar een nieuw EA omdat het oude niet werkte. Nu is het er en het functioneert (in mijn ogen) prima en vervolgens duurt het nog geen week of er word gevraagd of het oude terug kan.

Ik snap dat niet...

Er is JUIST gekeken naar wat de gebruikers willen. En het is nog niet perfect natuurlijk maar toch heeft er al heel veel werk in gezeten.

Sorry, ik vind het een beetje ondankbaar.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:28

Zoals je kan lezen in de aankondiging die Bart heeft gedaan, gaat het design van de BoktMarkt zeker nog wel op de schop. Als je dus duidelijk aan kan geven wát er verbetert moet (eventueel dus ook met ideeën hoe het beter moet), kan je dat kwijt op het forumonderdeel wat daarvoor gemaakt is :) .

Het was even kijken, maar vooral het zoeken naar advertenties vind ik sterk verbeterd en veel handiger!

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:42

aerdenhout1 schreef:
Na het omgooien van de reactie 's die je kan geven op de div, advertenties, komt nu een soort van marktplaats op bokt!,
Dat werkt... in elk geval op mijn pc en ook bij mijzelf..... niet lekker, en ik kan niets meer vinden!
Domme... ik wil gewoon weer het oude systeem terug, maar dan een tikkie aangepast misschien?
En ja, ik begrijp dat het nog even zoeken is, maar ik ben nu jammer genoeg geen PC freak die direct alles wel weet te vinden en als de PC niet mee wil doen dat ook zo even kan oplossen.
Die van mij reageert heel vreemd en traag op het nieuwe systeem.
Moet van alles ineens opzoeken.
Bart, elke verandering is geen verbetering en in mijn ogen is dit absoluut geen verbetering!
Ook op dat je niet meer kan reageren op advertentie 's zijn heel veel negatieve reactie 's geplaatst.
IK vind zoals je nu de advertentie's moet plaatsen of lezen en niet eens via bokt kan reageren niet fijn.... meer mensen mee eens??

Nee, absoluut niet mee eens.
Ik vind het veel fijner hoe het nu is.

mang

Re: foto shoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:44

foto shoot? :o :')

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:45

mang schreef:
foto shoot? :o :')

De titel was eerst anders!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:48

Op bokt zitten zoveel mensen, ze kunnen niet iedereen tevreden houden, ik vind hoe het nu is, erg fijn :)
Van mij mag het zo blijven

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 18:53

Foto schoot???EEEEEEH.... geen idee waarom dit nu een andere titel heeft???

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:57

Haha ik dacht al bij de titel, maar nee ik wil ook de oude EA niet terug. Ik vindt dit echt veel beter, en het is nog de beta versie natuurlijk.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:04

Ik vind het ook fijn werken! :j

en onder de advertentie staat ook: Neem contact op met lovey_ou of iets in die richting dus als je daar op drukt word er een pb verstuurd!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:16

In het nieuwe systeem kan je wel dergelijk reageren op een advertentie, en ook via pb is mogelijk.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:23

Elke verandering is geen verbetering... Wat een onzin. Bokt moet niet stilstaan en dat doen ze gelukkig niet. Ik ben superblij met het nieuwe systeem en het is gewoon een kwestie van wennen, het team heeft hier veel tijd en geld ingestoken dus dat mag best gewaardeerd worden denk ik zo.

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:31

FZ -> MZ

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:57

Terug naar het oude systeem gaan we niet, wat we nu hebben is gewoon op een heel groot aantal vlakken beter. Perfect is het echter zeker niet en zoveel mensen, zoveel wensen, er gaat dus zeker nog aan gesleuteld worden.

Als je aan kunt geven waarom je het onhandig of overzichtelijk vind dan kunnen we kijken wat we kunnen doen. Er zit sowieso nog een nieuwe vormgeving aan te komen waardoor de Markt als het goed is wat overzichtelijker wordt.

Reageren is, zoals gezegd, gewoon mogelijk bij de meeste advertenties?
En waardering wordt natuurlijk erg gewaardeerd maar dat hier flink wat tijd en geld in zit betekent niet dat we geen kritiek willen horen :) We horen liever nu wat er wel/niet bevalt dan dat men niet blij is en dat niet aangeeft omdat er zo hard aan het systeem is gewerkt. Wat dat betreft is het wel een beetje een 'speak now or forever remain silent' :+

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 09:47

Ach het zal wel wennen zijn, en ik waardeer heel zeker de inzet van alle mede werkers!
Ik ben gewoon een oude zeurpiet!! :j :j