ik krijg sinds een paar dagen steeds op bokt de popup deze pagina is gewijzigd in internet explorer om scripting op meerdere sites te helpen voorkomen. klik hier voor meer info staat er dan. en dat heb ik wel 2x per uur. weet iemand hoe dit te verhelpen is. weet niet beter of ik had al internet explorer.
Nog nooit gezien Op welke pagina's krijg je die melding? En krijg je die melding dan af en toe of consequent? Welke versie van IE gebruik je? Dat is o.a. te vinden op www.supportdetails.com
Inderdaad iets van de laatste weken. Ook heb ik eigenlijk altijd dat ik mijn pagina moet verversen. Dus als ik bij actieve onderwerpen een topic aanklik en die gelezen heb en weer terug ga, dan staat die pagina nog precies het zelfde voordat ik het topic aan klikte. Ik dacht dus eigenlijk dat het daardoor kwam.
Limanade
Geplaatst: 09-01-12 00:17
ja ik heb dat ook krijg het na 2 of 3 pagina's elke keer
ninaricci85
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-12 06:09
volgens die site die je gaf gebruik ik IE 8 en ik krijg hem gewoon zomaar tussendoor. dus niet als ik van pagina wissel oid.
die pop-up, heb ik denk k al weekje?? zowiezo al enige dagen, maar dacht dat het aan mn pc lag, en verder niet naar om gekeken,..
vraag me af hoe je die weg krijgt.o.i.d. .. vind hem wel ververlend.. meestal heb ik hem ook, als ik naast bokt, bijv. hyves open.. dan krijg ik hem bijna elke keer ...
ik krijg onderin beeld steeds de melding van Cross-site scripting. Een klein geelachtig balkje onderin mn IE. is dat het zelfde wat jullie hebben?
ladypaard
Geplaatst: 09-01-12 12:30
Mri schreef:
ik krijg onderin beeld steeds de melding van Cross-site scripting. Een klein geelachtig balkje onderin mn IE. is dat het zelfde wat jullie hebben?
Dat heb ik dus de laatste tijd ook steeds (en ook contant de vraag of hij wachtwoord moet onthouden, maar dat doet hij dan niet ) (edit: gebruik IE versie geen idee, wel één van de nieuwste)
Laatst bijgewerkt door ladypaard op 09-01-12 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Captain
Geplaatst: 09-01-12 12:32
Nee, ik heb hem bovenin.. En dan krijg je ook elke keer zo'n irritant geluidje.
ninaricci85
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-12 14:36
Captain schreef:
Nee, ik heb hem bovenin.. En dan krijg je ook elke keer zo'n irritant geluidje.
Ik heb er ook veel last van op mijn pc. Erg irrirant! Ik gebruik IE8. Heb het trouwens bij meerdere pagina's dus niet alleen op Bokt. Zou het met een computerupdate te maken gehad kunnen hebben oid?