Ik heb vanmiddag een leuk filmpje gemaakt en die wil ik nu als gif voor m'n ava gebruiken. Nu ben ik al zover dat het een bewegend gifje is maar ik krijg hem niet klein genoeg dat ik hem hier kan uploaden.
iemand tips? Ik heb een oude pc hier dus kan niks installeren.... Een website waar het kan zou dus het handigste zijn!
Ik heb mijn avatar eindelijk kunnen maken via de site van bokt. Ik had ook een bewegende maar die doet het niet,het KB was nog te groot.Pixels waren wel goed 60 x 60.
Ik heb het aan me zoon gevraagd.TS je moet je plaatje openen met paint,dan opslaan als en dan kan je er jpg van maken.GIF plaatje werkt niet als avatar,jpg wel.
Ow dat heb ik nog niet geprobeert. Even gevraagt,klopt het kan niet bewegen.Kan alleen als het GIF plaatje is en dat past weer niet in je avatar.Hoe het verder moet weet ik helaas niet om een JPG plaatje te laten bewegen.
Laatst bijgewerkt door gohya op 08-01-12 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Natasja__
Geplaatst: 08-01-12 20:57
gohya schreef:
Ik heb het aan me zoon gevraagd.TS je moet je plaatje openen met paint,dan opslaan als en dan kan je er jpg van maken.GIF plaatje werkt niet als avatar,jpg wel.
Het gaat om een filmpje, geen plaatje. Edit: en een filmpje kan je niet openen met paint.
Photoscape maakt het vrij gemakkelijk, als het je lukt. Maar het wijst zichzelf. Maar mocht het niet lukken PB je maar voor wat uitleg/beantwoording van vragen!