Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Ik denk dat met name de commerciele advertenties nu minder bekeken worden.
Tenminste, ik deed toch altijd wel een paar keer per week een rondje op EA-commercieel om te zien of er nog ergens goede aanbiedingen waren, en ook aangeboden fotoreportages klikte ik wel eens aan als er iets bijzonders in de titel stond
Nu staan de commericele advertenties verspreid, en kan ik dat vaste rondje niet meer langslopen. Omdat ik niet specifiek opzoek ben ergens naar kijk ik nu dus eigenlijk helemaal niet meer.
Wendy1978 schreef:Blijheid schreef:Ik denk dat met name de commerciele advertenties nu minder bekeken worden.
Tenminste, ik deed toch altijd wel een paar keer per week een rondje op EA-commercieel om te zien of er nog ergens goede aanbiedingen waren, en ook aangeboden fotoreportages klikte ik wel eens aan als er iets bijzonders in de titel stond
Nu staan de commericele advertenties verspreid, en kan ik dat vaste rondje niet meer langslopen. Omdat ik niet specifiek opzoek ben ergens naar kijk ik nu dus eigenlijk helemaal niet meer.
dat heb ik dus ook
voorheen deed ik dagelijks rondje Commercieel
(ook om beetje te kijken waar er op dit moment beetje uitverkopen waren etc)
en vooral de grotere advertenties ff door te lezen of er nog leuke dingen waren...
1 voordeel...
scheelt enorm veel geld nu
want koop nu niets meer
GamblersCup schreef:Ik zit altijd op bokt wit (office), dat vind ik prettiger dan een blauw scherm, doet pijn aan je ogen![]()
Maar hier staat dat Marktzaken er nog niet tussen? Ik kan kiezen tussen Nieuws, Wiki en Forums... vandaar dat ik er alleen een paar keer via de link in een topic gekeken heb, meer niet.
Leorah schreef:Ik zat er net weer op te kijken en kan er mijn weg nog niet in vinden. je moet nu echt gericht kijken naar wat je zoekt en komt dus niet automatisch van alles tegen dat misschien wel interessant is, zonder dat je het direct zoekt zeg maar. Ik vond het vorige systeem niet zo heel verkeerd, maar wel uit de tijd dat je nog gewoon kon reageren en bieden in een topic. het forum-idee is een beetje weg hiermee.