Marktzaken nog niet heel populair?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

Marktzaken nog niet heel populair?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 14:42

Ik heb bijna 2 dagen geleden een advertentie gezet op Marktzaken. Niet een heel boeiende advertentie, namelijk over fotoreportages (zie je best veel), maar toch valt het aantal bezoekers best wel tegen als ik deze vergelijk met de bezoekersaantallen van andere advertenties 'vroeger' op commercieel. Ik heb het gevoel dat mensen nog niet helemaal 'omgeschakeld' zijn en dat Marktzaken daardoor nog niet zo'n succes is.

Ben ik nu de enige die zo denkt, of...?

_00_0

Re: Marktzaken nog niet heel populair?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:46

ik vind het (nog) niet fijn kijken vandaar dat ik er niet te vinden ben. Sommigen mensen moeten wennen aan verandering he :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 14:47

Ja ik snap dat het nog even wennen is. Maar vaak zijn nieuwe dingen juist toch wel populair heb ik altijd het idee, maar dat is nu nog niet echt te merken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:48

Ik denk dat met name de commerciele advertenties nu minder bekeken worden.
Tenminste, ik deed toch altijd wel een paar keer per week een rondje op EA-commercieel om te zien of er nog ergens goede aanbiedingen waren, en ook aangeboden fotoreportages klikte ik wel eens aan als er iets bijzonders in de titel stond
Nu staan de commericele advertenties verspreid, en kan ik dat vaste rondje niet meer langslopen. Omdat ik niet specifiek opzoek ben ergens naar kijk ik nu dus eigenlijk helemaal niet meer.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:09

Het aantal bezoeken en bekeken pagina's op de Markt is verveelvoudigd nu er geen nieuwe advertenties meer kunnen worden geplaatst op Eenmaal Andermaal. Verder is het inderdaad een kwestie van wennen, mensen moeten een nieuwe routine opbouwen. We gaan ook kijken hoe we dat makkelijker kunnen maken, ook het beter herkenbaar maken van commerciele advertenties staat op de lijst.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:16

Ik zit altijd op bokt wit (office), dat vind ik prettiger dan een blauw scherm, doet pijn aan je ogen :D
Maar hier staat dat Marktzaken er nog niet tussen? Ik kan kiezen tussen Nieuws, Wiki en Forums... vandaar dat ik er alleen een paar keer via de link in een topic gekeken heb, meer niet.

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:18

het probleem is dat de advertenties niet meer te zien zijn via: actieve onderwerpen,
en dat je er echt naar op zoek moet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:19

Ik heb net de Markt pas ondekt dus wellicht dat er meerdere zijn die het nog niet kunnen vinden.

tieniske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:20

ik vind het enorm vervelend kijken. vond de oude versie veel leuker

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:36

De grote vraag is dan wat je vervelend vind :j

@X_Linz_X; de advertenties opnemen in iets als 'actieve onderwerpen' is iets waar we wel over nadenken, moeten alleen even goed kijken hoe we dat doen want de advertenties zijn geen forumtopics.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:42

Ik heb als browser opera maar ik kan de foto's/afbeeldingen niet zien van de advertenties.. Chrome wel maar ik doen alles in opera valt dit op te lossen?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 17:44

X_Linz_X schreef:
het probleem is dat de advertenties niet meer te zien zijn via: actieve onderwerpen,
en dat je er echt naar op zoek moet

Ja klopt dat scheelt bij mij wel, want eerst keek ik ook altijd via actieve onderwerpen :P

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:45

@Nicole; kan je daar een nieuw topic over maken? Ook benieuwd waar precies je de foto's niet kunt zien. Screenshot is helemaal geweldig, versie van Opera is ook handig om te weten :j

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:48

BartVB schreef:
@Nicole; kan je daar een nieuw topic over maken? Ook benieuwd waar precies je de foto's niet kunt zien. Screenshot is helemaal geweldig, versie van Opera is ook handig om te weten :j

Zodra ik uit bad ben :+ (i know verslaafd haha) zal ik hem openen

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:49

Blijheid schreef:
Tenminste, ik deed toch altijd wel een paar keer per week een rondje op EA-commercieel om te zien of er nog ergens goede aanbiedingen waren, en ook aangeboden fotoreportages klikte ik wel eens aan als er iets bijzonders in de titel stond
Nu staan de commericele advertenties verspreid, en kan ik dat vaste rondje niet meer langslopen. Omdat ik niet specifiek opzoek ben ergens naar kijk ik nu dus eigenlijk helemaal niet meer.

dat heb ik dus ook

voorheen deed ik dagelijks rondje Commercieel
(ook om beetje te kijken waar er op dit moment beetje uitverkopen waren etc)
en vooral de grotere advertenties ff door te lezen of er nog leuke dingen waren...

1 voordeel...
scheelt enorm veel geld nu
want koop nu niets meer :')

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:50

ik moet nog erg wennen aan de verandering
maar er komen nog neit veel mensen daar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:50

Wendy1978 schreef:
Blijheid schreef:

dat heb ik dus ook

voorheen deed ik dagelijks rondje Commercieel
(ook om beetje te kijken waar er op dit moment beetje uitverkopen waren etc)
en vooral de grotere advertenties ff door te lezen of er nog leuke dingen waren...

1 voordeel...
scheelt enorm veel geld nu
want koop nu niets meer :')

Ja hier net zo..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:01

GamblersCup schreef:
Ik zit altijd op bokt wit (office), dat vind ik prettiger dan een blauw scherm, doet pijn aan je ogen :D
Maar hier staat dat Marktzaken er nog niet tussen? Ik kan kiezen tussen Nieuws, Wiki en Forums... vandaar dat ik er alleen een paar keer via de link in een topic gekeken heb, meer niet.

Baaaaaaaart! :D

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:04

Ik zat er net weer op te kijken en kan er mijn weg nog niet in vinden. je moet nu echt gericht kijken naar wat je zoekt en komt dus niet automatisch van alles tegen dat misschien wel interessant is, zonder dat je het direct zoekt zeg maar. Ik vond het vorige systeem niet zo heel verkeerd, maar wel uit de tijd dat je nog gewoon kon reageren en bieden in een topic. het forum-idee is een beetje weg hiermee.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:07

Klopt, is meer een soort marktplaats geworden. En bij MP ga je ook niet zitten snuffelen wat er zoal aangeboden wordt. Daar zoek je meestal ook gericht, of alleen in een bepaalde rubriek. Ik vind dat wel wat hebben, bij EA werd ik niet goed van alle onzin ertussendoor, als je op zoek was naar iets specifieks.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:12

ik vond het juist leuk om een beetje "rond te neuzen" op EA om te zien wat men zoal aanbood. En soms loop je tegen iets aan dat je niet zoekt en uiteindelijk toch koopt. Of iets dat je op een idee brengt..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:25

Klopt wel, zo heb ik ook wel eens iets gekocht waar ik helemaal niet naar op zoek was :+ Maar meestal ben ik op zoek naar iets specifieks, en dan kwam je op EA niet ver als je geen tijd had om 100 advertenties door te lezen waarvan 80% spullen waren wat je niet nodig had, of zelf een advertentie met "gezocht" had geplaatst.

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:29

Enig nadeel wat ik ondervind is als je bijv tig paar schoenen te koop hebt dat je dan ook tig advertenties moet maken gezien de mogelijkheden qua foto's ed. Dus in dat opzicht keek ik vele liever bij EA. Dit geldt hoofdzakelijk voor de "overige" advertenties. Mbt koop en verkoop paarden vind ik Marktzaken een hele verbetering!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:31

Leorah schreef:
Ik zat er net weer op te kijken en kan er mijn weg nog niet in vinden. je moet nu echt gericht kijken naar wat je zoekt en komt dus niet automatisch van alles tegen dat misschien wel interessant is, zonder dat je het direct zoekt zeg maar. Ik vond het vorige systeem niet zo heel verkeerd, maar wel uit de tijd dat je nog gewoon kon reageren en bieden in een topic. het forum-idee is een beetje weg hiermee.

Dit verwoord precies mijn gedachte :j

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:32

Het is toch ook wat he, heel bokt over dat ea anders moet, word het helemaal vernieuwd is het nog niet goed :+
Ik heb er even een rondje op gedaan, vind het wel handig, het lijkt een beetje op mp (of mocht ik dat niet zeggen :P)