Nu zijn er een boel bokt regels opgesteld vanuit het bestuur, die over heel bokt gelden, eventueel met aanvullingen per forumdeel. Niet te veel offtopic, geen vetes uitvechten en meer van zulke dingen en in geval dat iemand zich er niet aan houd is het aan een mod om dit op te lossen.
Sinds altijd ben ik 'geleerd' dat wanneer je een topic start (op welk forum dan ook) je 'de knuppel in het hoenderhok gooit' en daarna op gelijke voet kan meediscussiëren tussen of met andere mensen. Als sommige posts je niet bevallen, tja, pech. Jij hebt het topic gestart en als de posts niet tegen de algemene forums regels is is het eigen schuld dikke bult.
Nou ben ik benieuwd naar wat de mening is van bokkers en vanuit het team over extra regels in topics en mensen die hier naar verwijzen indien men zich niet aan deze regels houd en of zulke regels worden meegenomen in de beoordeling is iets wel of niet tegen de boktregels.
PS: ik heb het in dit topic niet over bijvoorbeeld 'hou het lief' maar mensen die met een wijzend vingertje terug slaan op de OP