saskiakefie schreef:Waar zijn ze aan overleden dan?
Mooi paard was Bart.
ehm, Bart was dus de hengst. en we zullen zeggen dat hij het het op een gegeven moment leuk vond om achterop bij een an de merries te springen, en kreg toen een trap tegen sn leuter aan. deze raakte vrij opgezwollen en hij had vrij veel pijn. hij werd steeds magerder en de dierenarts was ook al regelmatig geweest. uiteindelijk is hij zover achteruit gegaan dat we hem hebben laten inslapen vanwege alle pijn die hij had.
Laicka, heeft afgelopen woensdag koliek gekregen en ook nog eens een verstopping. de dierenarts was geweest en ze kreeg 2 spuiten zodat haar spieren zouden ontspannen. hier reageerde zij verkeerd op en ze kreeg gelijk weer een spuit zodat ze uit dr 'shock' kwam.
savonds kreeg ik een sms dat de dierenarts weer was geweest en dat het al iets beter met haar ging. ze had wel koorts maar reageerde goed op de medicijnen en was weer goed aan het eten.
toen werd ik gisteravond gebeld door de eigenaresse en die vertelde me dat Laicka net was overleden. ze had weer een verstopping gehad, en op het moment dat de dierenarts kwam, is zij overleden. haar koorts was niet gezakt en ze had weer een kleine verstopping.
maargoed voor ons is het niet leuk. maar voor Bart en Laicka is het wel het beste geweest.