Dat heeft te maken met de avatar van sommige bokkers. Die zijn met Lycos gemaakt als ik eht goed heb, en dat zou malware kunnen bevatten. Ligt dus niet aan Bokt, of aan je eigen pc!
Joyce_
Geplaatst: 03-01-12 21:48
Dat gebeurt als bokkers een avatar hebben geupload bij lycos. Er zijn al eerder topics over geweest en het is 100% zeker geen virus/spyware. Kan je gewoon doorklikken dus!
Ik heb alle URLs die naar lycos wijzen veranderd in members.multimania.nl (waar je naar doorgestuurd wordt als je lycos probeert te bezoeken). Met een beetje geluk lost dat het probleem op. In ieder geval voor de normale topics, profielen heb ik niets aan veranderd.
Dit is overigens een van de redenen dat je foto's kunt uploaden naar Bokt.nl voor de Bokt Markt.
@kleinvosje; ik bedoel dat je foto's moet uploaden naar Bokt zelf als je ze bij een advertentie wilt laten zien. Op die manier voorkomen we dat bezoekers materiaal te zien krijgen van sites waar we geen controle over hebben. Daardoor voorkomen we dit soort 'Waarschuwing!!!' meldingen van je browser.
Duidelijk, zoals ik het las, dacht ik dat je bedoelde dat er niet meer van externe sites geuploade foto's geplaatst konden worden, komt dus eigenlijk op hetzelfde neer