Opvallen van een advertentie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Opvallen van een advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 20:42

Waarschijnlijk haal ik nu teveel kenmerken van Marktplaats tevoorschijn, maar ik kwam een puntje tegen die mij bevalt mij Marktplaats en wellicht een idee zal zijn voor Bokt Markt.
Als je nu op Bokt Markt een advertentie plaats dan zakt deze al zeer snel naar beneden, via de zoekfunctie kom je er nog wel maar waarschijnlijk sta je binnen enkele dagen verder dan pagina 5. Zou daarom een opvalfunctie niet handig zijn? Dat gebruikers één maal per week (of per 3 weken zoals het oude systeem) hun advertentie weer boven aan kunnen plaatsen?

Naskapower

Re: Opvallen van een advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 15:06

ik heb ineens een ideetje voor de commerciële gebruikers problemen. laat gebruikers betalen als ze hun advertentie omhoog willen zetten. voor niet commerciële gebruikers is het de moeite om de advertentie opnieuw te plaatsten terwijl commerciële ze waarschijnlijk eerder omhoog laten schoppen. (opnieuw plaatsen van veel advertenties is veel moeite als het tegen betaling sneller kan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:09

magda_90 schreef:
Waarschijnlijk haal ik nu teveel kenmerken van Marktplaats tevoorschijn, maar ik kwam een puntje tegen die mij bevalt mij Marktplaats en wellicht een idee zal zijn voor Bokt Markt.
Als je nu op Bokt Markt een advertentie plaats dan zakt deze al zeer snel naar beneden, via de zoekfunctie kom je er nog wel maar waarschijnlijk sta je binnen enkele dagen verder dan pagina 5. Zou daarom een opvalfunctie niet handig zijn? Dat gebruikers één maal per week (of per 3 weken zoals het oude systeem) hun advertentie weer boven aan kunnen plaatsen?

En als iedereen dat nou doet? Schiet je nog niks op.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:11

Ik zou best een bedragje willen betalen om een advertentie op de voorpagina te krijgen, dus wat dat betreft vind ik het geen slecht idee om opvalmogelijkheden te krijgen :) .

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 21:17

Het is hetzelfde principe met wat je nu al hebt op het oude EA, als je na een week je advertentie opnieuw plaatst dan sta je weer bovenaan, een dergelijk systeem lijkt mij dus ook handig voor EA omdat het dus wel werkt. Ik heb er persoonlijk alleen geen zin in om ervoor te betalen, particulier gezien.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 15:27

wat ik bedoel is dat je als particulier voor die enkele advertenties best na een week een nieuwe aan kan maken. Maar als je bedrijfsmatig heel veel advertenties plaatst kost dat (denk ik) veel tijd, dus wil je best een bedrag betalen om met een paar klikken weer bovenaan te staan.