Heey, weetje wat ik leuk zou vinden? als je kon chatten op bokt! gewoon een ideetje wat vinden jullie ervan???
billionache
Geplaatst: 03-01-12 13:15
Bokt is geen sociaal netwerk
Nee sorry, als je wat te zeggen hebt kan dat toch ook gewoon via pb? En via de HK-topics kan je (slow)chatten dus een echte bokt-chat zou imo een beetje een overbodige functie zijn
furious
Geplaatst: 03-01-12 13:15
OF je gaat naar de huiskamer of je vraagt elkaars msn. Ik zie er geen toegevoeging in.
Frouke_
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-12 13:16
Joycebunny schreef:
Bokt is geen sociaal netwerk
Nee sorry, als je wat te zeggen hebt kan dat toch ook gewoon via pb? En via de HK-topics kan je (slow)chatten dus een echte bokt-chat zou imo een beetje een overbodige functie zijn
dat moeten jullie niet allemaal zeggen, is toch ook niet leuk voor mij? ik mag het gewoon leuk vinden om te chatten en ik ben toch van gedachten veranderd??
Er is ooit een boktchat geweest. Waarom het er nu niet meer is weet ik niet. Maar je zou bokkers kunnen vragen of ze op msn kunnen komen. Dan kun je ook chatten.
Ik vind het een beetje onnodig. Je kan elkaar toevoegen op MSN. En Hk topics, kun je slowchatten. Er is trouwens al eerder zo'n topic geweest, waarbij het antwoord ''nee'' was