Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja schreef:Falikant tegen.
Tegen de tijd dat Bokt ons zó gaat proberen op te voeden, ben ik weg. Ik heb al een moeder, daar heb ik Bokt niet voor nodig.
Sonja schreef:En imo wel
Ik hoef niet van Bokt te horen wat ik op mijn hoofd moet zetten, of wat voor kleding ik moet dragen, of hoe ik met mijn paard om moet gaan.
Dat maak ik zelf wel uit.
malloesje schreef:Sonja schreef:En imo wel
Ik hoef niet van Bokt te horen wat ik op mijn hoofd moet zetten, of wat voor kleding ik moet dragen, of hoe ik met mijn paard om moet gaan.
Dat maak ik zelf wel uit.
En als jij in een of ander blad (P&S, IDS, oid) zou komen te staan met een artikel weiger jij dus ook voor de foto's een cap op te doen omdat ze je niet hoeven op te voeden?
Ik snap dat het eigen keus is wat je doet, maar het gaat er om dat je een statement maakt. Alle bladen doen dit al, waarom zou de grootste? paardensite van Nederland niet volgen? Ik vind het een meer dan logische keuze!
sweetheart schreef:Sonja schreef:De wet KAN mij niet verplichten om op mijn terrein op mijn paard een cap te dragen
Echt niet? De (andere) wetten gelden toch ook gewoon op eigen terrein?
Sonja schreef:Dat doen niet alle bladen al, beter kijken.
Rare conclusie trouwens, dat ik voor een artikel in een blad geen cap op zou zetten
pol013 schreef:Tsja moeilijk:
Bokt verplicht je dan ook niet om een cap op te zetten hé. Het verplicht je dan alleen dat te doen als je foto's wil plaatsen. Dat is dan je eigen keuze natuurlijk.
Zou op zich best kunnen. Hecht niet zo gruwelijk veel waarde aan perse foto's plaatsen hier. Zou mij dus eerlijk gezegd een worst wezen.